تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دبیرکل حزب الله لبنان:طرح« جان کری»برای فلسطین مردود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در دیدار هیات اردنی معاون دبیرکل حزب الله لبنان:طرح« جان کری»برای فلسطین مردود است بیروت – ایرنا – شیخ « نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که طرح « جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا برای حل مسئله فلسطین، خطرناک و مردود است.


به گزارش ایرنا به نقل از بیانیه حزب الله ، شیخ نعیم قاسم روز دوشنبه در دیدار با یک هیات اردنی خاطرنشان کرد که طرح جان کری به اشغالگری صهیونیست ها دربیشتر اراضی فلسطینی مشروعیت می بخشد و ملت فلسطین را در اردوگاه های پناهندگی محاصره می کند.
وی با بیان اینکه طرح وزیر خارجه آمریکا ، اردن را به سرزمین جایگزین تبدیل می کند، گفت که نیروهای مردمی و مقاومت فلسطین باید یکپارچه و یکصدا بر حق بازگشت پناهندگان به فلسطین، ،آزادی فلسطین و رد سرزمین جایگزین تاکید و پافشاری کنند.
یک هیات اردنی به ریاست « ناهض حتر» نویسنده و سیاستمدار اردنی و برخی مسئولان جریان های ملی ، قومی و چپ گرای اردن در بیروت با معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.
دراین دیدار مسائل و تحولات جهان عرب و بویژه حمله دشمنانه استکبار به طرق مختلف به محور مقاومت بررسی شد.
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: اسراییل به کمک آمریکا درصدد ایجاد هرج و مرج و فتنه در کشورهای مختلف عربی است تا ما را از قضیه محوری یعنی فلسطین و خطرهای صهیونیست ها برای منطقه غافل کند و متاسفانه بیشتر حاکمان کشورهای عربی خطراسراییل را فراموش کرده و به مسائل بی ارزش محلی و اختلافاتی که تنها به طرح های تجاوزکارانه و اشغالگری این رژیم خدمت می کند، سرگرم هستند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای مقاوم و ثابت قدم فلش قطب نمای درگیری ها را همواره به سوی اسراییل باز می گردانند.
معاون دبیرکل حزب الله از تصمیم نمایندگان مجلس اردن برای اخراج سفیر اسراییل تجلیل کرد و گفت که انتظار می رود مجلس اردن برای لغو عادی سازی روابط با اسراییل و رد طرح اردن سرزمین جایگزین برای فلسطینی ها تلاش کند.
اعضای هیات اردنی نیز با تاکید به اینکه هدف از سفر به لبنان اعلام حمایت از محور مقاومت یعنی حزب الله، سوریه و ایران است، خاطرنشان کردند که در مقابل طرح جان کری برای فلسطین، مقاومت و آن را رد می کنند.
هیاتی اردنی هدف از این طرح را حل و فصل قضیه فلسطین به ضرر ملت فلسطین و محروم کردن آن از حقوق مشروع و مصوب در قطعنامه های بین المللی دانست و تاکید کرد که این طرح همچنین سرزمین و هویت اردن را تهدید می کند.
اعضای این هیات اظهار داشتند که این طرح ضد ملت های فلسطین و اردن و همسوی با راهبردهای اسراییل برای تکه تکه کردن کشورهای منطقه و تشکیل دولت های کوچک طایفه ای بدون قدرت است.
ناهض حتر نیز در این دیدار بر ضرورت تحقق حقوق ملت فلسطین بویژه بازگشت پناهجویان مقیم کشورهای مختلف به فلسطین تاکید کرد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن