تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در جمع توليدکنندگان رسوب زداهاي صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴۲ب.ظ)
ايران در جمع توليدکنندگان رسوب زداهاي صنعتي پس از کشورهاي امريکا، ايتاليا و کانادا،‌ ايراني ها هم موفق به توليد رسوب زداهاي صنعتي و سيليکاني شد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ جمال اسدي کيا مدير پروژه تحقيقاتي توليد رسوب زداهاي صنعتي، با اعلام اين خبر گفت: از اين پس تمامي صنايع کشور که در معرض رسوب و خوردگي قرار دارد به روش شيميايي ايمن سازي مي شود.
وي با بيان اينکه با توليد محصولات جديد تمامي صنايع کشور در مقابل پديده مخرب خوردگي و رسوب ايمن مي شود، اظهار داشت: در حال حاضر خوردگي و رسوب دو پديده مخرب است و خسارت هاي فراواني را به پيکره صنايع کشور و سرمايه هاي ملي وارد مي کند، اما با اين تحول جديد تمامي صنايع کشور ايمن سازي مي شود.
مدير پروژه تحقيقاتي مهام ايمن ساز، با اشاره به اينکه آمريکا رقيب جدي ايران در اين عرصه است، تصريح کرد: با توليد رسوب زداهاي صنعتي و سيليکاني تعدادي از شناورهاي دريايي، سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي، ماشين آلات راهسازي، دستگاه هاي تي.بي.ام و بخشي از لوکوموتيوها ايمن سازي شده و طول عمر سيستم ها و متعلقات آن چندين برابر افزايش يافته است.
به گفته وي، اين محصولات تمامي استانداردهاي لازم براي مصرف در موارد ذکر شده را کسب کرده و امروزه صنايع کشور داراي سيستم هاي اساسي و مولد هستند که هر کدام به نوعي در معرض خوردگي و آسيب بوده است.
اسدي کيا خاطرنشان کرد: اين رسوب زداها با قدرت بالا مي توانند بدون کوچکترين خوردگي و صدمه، رسوب هاي موجود را کاملا حل کرده و از محيط عمل خارج کنند و همچنين مواد بازدارنده از خوردگي و جلوگيري از ايجاد رسوب چه در محيط اسيدي و چه در محيط آبي و اتمسفريک قادر است با درصد بالايي جلوي رسوب گذاري و خوردگي را بگيرد و صنايع کشور را درمان و محافظت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن