تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن با بهره مندی از شبکه های تبلیغی منحرف کردن نوجوانان را هدف قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام مغیثی:
دشمن با بهره مندی از شبکه های تبلیغی منحرف کردن نوجوانان را هدف قرار داده است
نهاوند - خبرگزاری مهر: امام جمعه نهاوند با بیان اینکه جشن تکلیف جشن پیوند و عهد با خداوند است، گفت: دشمن با بهره مندی از شبکه های تبلیغی منحرف کردن نوجوانان را هدف قرار داده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر دوشنبه در مراسم جشن تکلیف 70 دانش آموز دبستان دخترانه شاهد نوشین شهبازی نهاوند در محل نمازخانه این مدرسه اظهار داشت: جشن تكليف صحنه خاص تربيتى نوجوان، در حساس‌ترين مقطع زندگى اوست. حجت الاسلام مغیثی گفت: در واقع جشن تکلیف، بزرگداشت ارتباط با خداوند متعال است و اهميت دادن به اين جشن، ارتباط با خدا را براى همه، به ويژه نونهالان، جاذبه دار مي‌كند. وی با اشاره به آیات قرآنی رسیدن به سن تکلیف را موهبتی الهی دانست و گفت: مجموعه خانواده، مدرسه و همسالان در تکوین شخصیت نونهالان تاثیر بسزایی دارند و معلمان و مربیان آموزشی در این فرایند تاثیرات ماندگاری برجای می گذارند. امام جمعه شهر نهاوند خطاب به دانش آموزان به سن تکلیف رسیده عنوان کرد: همه تا امروز به شما به دید یک کودک نگاه می‌کردند اما امروز خداوند مسئولیت بزرگی را بر دوش شما گذاشته است تا همه روی شما حساب دیگری کنند و شما از امروز به عنوان یک فرد بالغ و بزرگ محسوب می‌شوید. حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: قرآن کریم به عنوان راهنمای بشریت نازل شده و عمل به دستورات این کتاب آسمانی برای همه ما به عنوان یک مسلمان واجب است،عمل به قرآن بسیار مهم است و متأسفانه برخی امروز تنها به خواندن قرآن اکتفا می‌کنند و آن را می بوسند اما از عمل به دستورات آن دور هستند. حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: امروز دشمن دام‌های گسترده‌ای را از طریق ماهواره‌ها، فیلم‌ها و رسانه‌های مختلف برای کشور ما گسترانده و در این میان زنان و دختران را نشانه گرفته که تنها با ایمان به خدا و رعایت حجاب می‌توان از دام‌های شیطانی دشمن رهایی یافت. وی اظهار داشت: جشن عبادت برای دانش آموزان سوم ابتدایی و سوم راهنمایی که در آستانه تکلیف هستند برگزار می شود تا دانش آموزان با تکالیف و وظایف خود آشنایی بهتری پیدا کنند و شروعی برای انجام بهتر عبادات آنها باشد و چون عبادت و تکلیف خدا در زندگی آنها اهمیت زیادی دارد قطعا چنین برنامه های می تواند در روحیه و انجام تکالیف آنها هم اثر زیادی داشته باشد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن