تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر گسترش روابط ايران و عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۱ب.ظ)
رييس جمهوري در ديدارِ سفير جديد عربستان؛ تاکيد بر گسترش روابط ايران و عربستان رييس جمهوري گفت: عربستان سعودي جايگاه خاص و ويژه‌اي براي ايران دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني با اشاره به جايگاه دو کشور ايران و عربستان در منطقه و جهان اسلام و بيان اينکه ايران و عربستان ظرفيت‌هاي قابل توجهي براي گسترش و تعميق روابط با يکديگر دارند، افزود: تعامل و همکاري تهران و رياض بي‌ترديد مي‌تواند براي ثبات و امنيت کل منطقه مفيد باشد.
رييس جمهوري با بيان اينکه اراده جمهوري اسلامي ايران، ارتقاي روابط و تعميق تعاملات است، ادامه داد: دولت جمهوري اسلامي ايران در دوره پيش رو خواهان گسترش روابط با کشور برادر و دوست خود عربستان سعودي در همه زمينه‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و همکاري و تبادل‌نظر در تمام مسائل منطقه‌اي و بين‌المللي است.
دکتر روحاني با اشاره به اينکه متأسفانه در حال حاضر در منطقه و در برخي کشورهاي اسلامي شاهد جنگ و درگيري هستيم، تصريح کرد: افراطي‌گري و تروريسم ثبات کل منطقه را تحت تأثير قرار داده و اختلافات نابجا و ناصحيح بين مذاهب اسلامي فضاي نامطلوبي را براي همه در منطقه ايجاد کرده است.
رييس جمهوري اضافه کرد: مسلماً توسعه همکاري‌هاي دو کشور ايران و عربستان، شرايط مطلوب‌تري را براي منطقه رقم خواهند زد.
عبدالرحمن بن غرمان الشهري سفير جديد عربستان سعودي نيز در اين ديدار روابط خوب دو ملت و رهبران ايران و عربستان را عنصري مهم و موثر براي گسترش روابط دو کشور توصيف و تصريح کرد: قطعاً در پرتو رهبري مدبرانه جنابعالي در دولت جديد ايران مي‌توانيم شاهد دوراني بي‌نظير در روابط تهران و رياض باشيم.
سفير جديد عربستان سعودي گفت: رويکردهاي دولت جديد ايران چشم‌انداز و افق جديدي را در روابط دو کشور گشوده و ملت و مقامات عربستان سعودي برداشت‌هاي مثبتي از اين رويکرد جديد دارند.
سفير جديد عربستان تأکيد کرد: مسلماً با اراده قوي‌اي که در مقامات دو کشور براي توسعه مناسبات وجود دارد، روابطي صميمي و برادرانه بين دو کشور شکل خواهد گرفت که وحدت واقعي و تاريخي ميان ايران و عربستان را محقق خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن