تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819051085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالک باشگاه ملوان: ایجاد زیرساخت مهمترین اولویت ما است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مالک باشگاه ملوان: ایجاد زیرساخت مهمترین اولویت ما است انزلی - ایرنا - مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت : ایجاد زیرساخت های لازم ، مهمترین اولویت کاری ما است .


به گزارش ایرنا، ˈسیروس محجوبˈ روز دوشنبه در نشست خبری با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید این باشگاه اظهار کرد : پیشرفت مقطعی به کار نمی آید بلکه زیرساختها هستند که عامل موفقیت پایدار می شوند.
وی افزود : می شود با 20 یا 25 میلیارد تومان بودجه باشگاه را ببندیم اما معلوم نیست موفقیت باشگاه استمرار داشته باشد.
محجوب خاطرنشان کرد : در فوتبال کشور ما یا باشگاه داری در ایران طوری است که فضا بر برنامه ها تاثیر گذار است نه این که برنامه فضا ایجاد کند .
وی تصریح کرد : وقتی کسی وارد فوتبال می شود همه از او مانند سوپرمن توقعات بزرگ دارند ولی ما بر اساس برنامه چهار یا پنج ساله جلو می رویم .
مالک باشگاه ملوان افزود: رفتن باشگاه به اسیا ارزوی ما است ولی نمی خواهیم رکورد فقط مختص یک فصل باشد .
*آکادمی موفق و بازیکن ساز
محجوب تاکید کرد : آکادمی فوتبال موفق و بازیکن سازی بزرگترین آرزوی ما است .
وی تصریح کرد : می خواهیم بازیکنان مستعد از 13 سالگی با روش های حرفه ای واقعی نه مشابه مدرسه های فوتبال مقطعی و تابستانه ، برای استحصال 11 بازیکن برتر آموزش ببینند.
وی با تاکید بر این که ملوان یک باشگاه بازیکن ساز است افزود : پنج یا شش بازیکن ملوان به تیم ملی جوانان دعوت شده اند.
محجوب با بیان این که ما می توانیم بگوییم قهرمان نیم فصل هستیم متذکر شد :چرا بازیکنان خوبی مثل رافخایی ، زارع و دیگران با این همه زحمت و رکورد به تیم ملی بزرگسالان دعوت نمی شوند .
وی ادامه داد : سرمربی تیم ملی نشانه ها را نادیده گرفته و ما به شدت از این مساله ناراحتیم و دوست داشتیم با حضور بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان افتخارات دیگری به باشگاه اضافه شود.
وی با اشاره به انتخاب هیات مدیره جدید برای این باشگاه افزود: ما دنبال هیات مدیره اسمی نیستیم و می خواهیم هرکدام از اعضاء کنار شش، هفت تیمی که در سطوح مختلف داریم بدون دغدغه و حواشی کار کنند .
مالک باشگاه ملوان افزود : از برنامه ها عدول نکرده ایم و پرداختی ها و پاداش ها را به موقع انجام داده ایم .
*باشگاه باید برنامه محور باشد
وی با اشاره به این که از دولت پولی برای باشگاه نگرفته و به دنبال این مساله نیز نیست تصریح کرد : می کوشیم باشگاه برنامه محور باشد و نه متکی به فرد.
وی خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات به معنی این نیست که دوستان کار خود را بلند نیستند بلکه این برنامه ریزی ها برای تیم بزرگی چون ملوان با یک میلیون هوادار طبیعی است .
محجوب افزود: نوسانات در برنامه های اجرایی طبیعی است ولی مانع پیشرفت نیست بلکه موجب بازسازی برنامه هاست .
مالک باشگاه ملوان در خاتمه گفت : فقط به فرصت نیاز داریم و با تلاش زیاد و امید و برنامه ریزی جلو می رویم .
*واگذاری ورزشگاه به باشگاه ملوان
رییس جدید هیات مدیره باشگاه ملوان نیز در این نشست گفت : فوتبال یک صنعت اقتصادی است ولی بیشتر باشگاه های بزرگ کشور در زمینه درامدزایی برنامه مدونی نداشته اند.
ˈ رضا الماسی ˈ اضافه کرد : فعالیت آموزشی، فرهنگی ، ورزشی زمانی مستدام و موفق خواهد بود که در کنارش بحث درامدزایی را لحاظ کنیم .
وی با اشاره به این که محجوب از افراد باتجربه در باشگاه های بزرگ اروپایی و تجارت مجازی است، از پیشکسوتان و طرفداران بعنوان سرمایه های اصلی باشگاه خواست با وحدت و همدلی زمینه پیشرفت هرچه بیشتر باشگاه را فراهم اورند .
وی خاطرنشان کرد : با مسوولان اداره ورزش و جوانان صحبت هایی داشتیم و امادگی داریم در صورت واگذاری ورزشگاه به باشگاه آن را به نحو مطلوب با استانداردهای جهانی مورد تائید کنفدراسیون فوتبال اسیا بازسازی و اداره کنیم .
الماسی تصریح کرد : از مسوولان می خواهیم ورزشگاه را در قالب عقد اجاره به شرط تملیک و بلند مدت به ما واگذار کنند تا آنگونه که شایسته و بایسته این تیم و طرفداران است، نسبت به آماده سازی آن اقدام کنیم .ک/2
620/695
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن