تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803204316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا بايد هر روز طلبکاران به باشگاه ملوان بيايند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چرا بايد هر روز طلبکاران به باشگاه ملوان بيايند؟
مديرعامل باشگاه ملوان گفت: مديريت گذشته هم تلاش کرده اما چرا بايد هر روز طلبکاران به باشگاه بيايند؟

مسعود معمايي در نشست مطبوعاتي باشگاه ملوان عنوان کرد: افرادي هزينه مي‌کنند اما جايي که بايد جواب بدهند در آن زمان مي روند و معلوم نيست چه کسي بايد جوابگوي اين مسائل باشد. دوستان قبلي ما تلاش خود را کردند اما چرا بايد به‌گونه‌اي باشد که هر روز طلبکار در باشگاه وجود داشته باشد. چرا افرادي مثل محجوب که يک هزار تومان هم بدهي ندارند نبايد در ورزش ورود کنند.

به گزارش فارس، مديرعامل باشگاه ملوان يادآور شد: هدف اول ما درآمدزايي است و پس از آن هم بحص خصوصي است. بايد بازيکن سازي داشته باشيم. جايگاه ملوان در جايي است که فکر مي‌کنيم کم لطفي شده است. زمينه‌هاي اقتصادي وجود دارد که با راهنمايي الماسي و محجوب مي‌توانيم موفق شويم. سازمان اقتصادي ملوان را راه مي اندازيم که سالي 20 درصد از هزينه‌هاي ملوان را پرداخت کند. تمام سعي خود را مي‌کنيم تا همين جايگاه را و بالاتر از آن را به دست آوريم.

وي افزود: خداي نکرده برخي صحبت‌ها و برخي مسائل خستگي را برتن افراد مي‌گذارد که اميدوارم پس از اينکه گزارش را بدهيم اين مسائل اتفاق نيفتد. اگر ديدند که ما به بيراهه مي‌رويم بيايند و دست ما را بگيرند. اميدوارم با کمک همه افراد اين انگيزه که آقاي محجوب به سمت ورزش آمده را حفظ کنيم و باشگاه درآمد زايي را به عنوان الگو به ورزش معرفي کنيم. اين موضوع به شدت نياز به کارشناسي مي‌خواهد و درست است که خيلي‌ها پيش از اين هم قصد چنين کاري داشتند اما با برنامه نبوده است.

معمايي تاکيد کرد: پس از اينکه به عنوان مديرعامل معرفي شدم وظيفه خود دانستم که پيش مسئولين بروم اما متاسفانه به گونه ديگر انعکاس دادند. در مورد سرمربي هم هنوز مي‌گويم وضعيت او 50-50 است زيرا وضعيت هنوز مشخص نيست. 3 بازي باقي مانده است سعي ما بر اين است که او را نگه داريم اما اگر نشد براي او آرزوي موفقيت مي کنيم. هزينه عاقلانه مي‌کنيم. اگر مي‌خواهيم 5 سال آينده از تيم هاي اول کشور شويم بايد از همين الان برنامه ريزي کنيم. بازيکنان هم عاشق ملوان هستند و اين براي ما از همه چيز مهم تر است.

وي در مورد سوابق کاري خود افزود: قائم‌مقام روابط بين الملل در زمان سازمان تربيت بدني بودم. مديرعامل راه آهن و استيل آذين بودم. نايب رئيس فدراسيون جانبازان بودم.

معمايي در مورد اينکه در شاهين هم فعاليت داشته يادآور شد: احساس کردم هيئت مديره شاهين ورزشي نيستند و به توافق نرسيديم.

مديرعامل باشگاه ملوان در مورد اينکه چه برنامه‌هايي براي موفقيت ملوان دارد تصريح کرد: مسئوليت‌هاي مختلف اين مملکت پس از انقلاب دو راهکار دارد يکي اينکه کوتاه مدت و يکي دراز مدت. چرا؟ چون دراز مدت جواب نمي دهد زير بعد يک سال مي گويند چه کاري کرده‌اي؟ بايد روي تيم بزرگسالان سرمايه گذاري کنيم. وقتي بتوانيم پايه خود را تقويت کنيم موفق خواهيم بود. نظر هواداران هم اين است که بازيکن بومي باشد. هم اکنون بازيکن از بيرون مي‌آوريم. مرتب اين اتفاق براي ملوان افتاده است بازيکنان غيربومي آمده‌اند و رفته‌اند. وقتي يک بازيکن غيربومي رفت موظف هستيم که از بازيکنان پايه را بگذاريم.

وي اظهار داشت: هر مقطعي موظف هستند که 3 بازيکن از رده‌هاي پايه به تيم‌هاي بالاتر بيايند اين سياست ما در راه آهن هم بود. هر سرمربي که بتواند اين کار را کند با او کار خواهيم کرد. يک موضوعي را هم فراموش کردم که بايد بگويم امجد را به عنوان معاون اقتصادي خود معرفي مي کنيم.

وي در مورد تصميمات کميته انضباطي تصريح کرد: ما به تصميمات کميته انضباطي نقد داريم. بخاطر يک موضوع کوچ که امتياز کم نمي کنند. معمولا تنبيه بايد از کم به اشد برسد نه اينکه از اشد شروع شود. کميته انضباطي بي‌تجربه بوده است.در بحث داوري هم مشکلاتي هست. اعتراض هايمان را بيشتر مي‌کنيم و مدام مقابل فدراسيون هستيم و از کفاشيان مي‌خواهم به انزلي بيايد و شما از خودش به طور مستقيم سوال کنيد. اگر کفاشيان هم خنديد اشکالي ندارد شما حرف‌هايتان را بزنيد.

وي در مورد وضعيت اسکوچيچ گفت: غلامي کلياتي را با اين مربي صحبت کرده است و بايد ببينم چه مي شود.

معمايي در مورد طرح ارتباط با هواداران گفت: دو سه طرح داريم اما اکنون آنها را بيان نمي‌کنم تا عملياتي شود. در حال حاضر محجوب تمامي سايت‌ها را مي‌خواند و ما مي‌خواهيم که ارتباط دوستانه و برادارانه با هواداران داشته باشيم و ارتباط مستقيم داشته باشيم.

مديرعامل ملوان تصريح کرد: من بعد از جنگ بازنشسته شدم. روحيه من نظامي نيست. در سپاه هم فقط بخاطر جنگ بودم. در بالاترين مقام‌هاي ستادي جنگ هم رفتم. من در زمان سپاهي بودنم در سازمان تربيت بدني بودم و سال 87 هم بازنشسته شدم. آنهايي که در راه آهن با ما کار کردند مي‌دانند. در يک ماه تغييراتي دادم. بعد از 27 سال راه آهن از ليگ دسته اول به ليگ برتر آمد که پس از آن تمامي تيم‌هايي که ما درست کرده بوديم يکي به يک از بين بردند.

دوشنبه 1392/12/12 14:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن