تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه تروریستی جبهه النصره،آتش بس اردوگاه یرموک را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گروه تروریستی جبهه النصره،آتش بس اردوگاه یرموک را شکست تهران - ایرنا - گروه تروریستی جبهه النصره آتش بسی که بر اساس توافق بین گروه های فلسطینی و دولت سوریه در اردوگاه یرموک در حومه دمشق برقرار شده بود شکست.


شبکه المیادین روز دوشنبه اعلام کرد: پس از آنکه افراد گروه های فلسطینی کنترل اردوگاه یرموک را در دست گرفتند و محموله های کمک وارد این اردوگاه شد، عناصر گروه تروریستی جبهه النصره به بخش هایی از اردوگاه نفوذ کردند که بر اساس توافق دولت سوریه و گروه های فلسطینی باید خالی از افراد مسلح باشد. همین اقدام اردوگاه یرموک را به تشنج کشاند و درگیری های بسیار شدیدی تا نیمه شب گذشته در اردوگاه بین عناصر النصره و نیروهای دولتی سوریه و گروه های فلسطینی ادامه داشت. در این درگیری ها از مسلسل و راکت استفاده شد و تک تیر اندازها هم وارد صحنه شدند.
بر اساس این گزارش، گروه های فلسطینی افراد مسلح ساکن یرموک را متهم می کنند که با وجود موافقت کامل با آتش بس نتوانستند از ورود عناصر النصره به اردوگاه جلوگیری کنند. هنوز هم وضعیت در اردوگاه یرموک متشنج است. گفته شده 14 گروه فلسطینی امروز در دمشق تشکیل جلسه می دهند تا نحوه پاسخ فلسطینی ها به عناصر النصره را بررسی کنند.
خاورم** 1491 **1010
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن