تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي تحقق بودجه سال ۹۳ پيش از موعد مقرر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۲۰ب.ظ)
شهردار قم خبر داد: تلاش براي تحقق بودجه سال ۹۳ پيش از موعد مقرر شهردار قم گفت: تمام تلاش ما اين است همانند سال جاري بودجه سال ۹۳ را قبل از پايان سال آينده محقق كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدي دلبري در پنجاه و دومين جلسه علني و رسمي شوراي اسلامي شهر قم در سخناني اظهار داشت: از تمام مديران و عزيزاني كه مجموعه مديريت شهري را كمك كردند و با خدمات صادقانه و بي منت خود برگ زريني را در كارنامه خدمتگزاري به اهل بيت(ع) رقم زدند قدرداني مي‌كنيم.
وي خدمت به مردم را داراي ارزش فراواني دانست و گفت: خدا را شاكريم كه اين توفيق را به ما عنايت كرد كه در جوار كريمه اهل‌بيت(س) مشغول خدمت به زائران و مجاورين كريمه اهل بيت(س) هستيم.
شهردار قم با اشاره به بودجه سال ۹۳ شهرداري قم اذعان داشت: تدوين بودجه سال ۹۳ با اتكا به خداوند متعال و عنايت اهل بيت و كرامت حضرت فاطمه معصومه(س) و با همفكري و مشورت مجموعه مديريت شهري از آبان ماه سال ۹۲ شروع شد و پس از برگزاري جلسات مختلف و پيگيري هاي مستمر در ۱۵ دي ماه تقديم شوراي اسلامي شهر قم شد.
وي از اعضاي شوراي اسلامي شهر قم به ويژه اعضاي كميسيون برنامه و بودجه و تلفيق قدرداني كرد و ابراز داشت: اعضاي كميسيون تلفيق با دقت وافر در تك تك برنامه‌ها ورود پيدا كردند و پس از بررسي آن را به تصويب رساندند.
دلبري با بيان اينكه بودجه سال ۹۳ با ۱۲ رويكرد و محور و ۹ برنامه و ريز برنامه تدوين شد، خاطرنشان كرد: اعضاي شوراي اسلامي شهر تمام برنامه‌‌ها و ريز برنامه‌ها را در كميسيون‌هاي مختلف با همفكري همكاران ما در معاونت‌ها شهرداري بررسي كردند و به نقطه مشتركي دست يافتند.
وي ابراز داشت: بودجه‌اي كه امروز در شوراي اسلامي شهر قم تصويب شده و به شهرداري ابلاغ مي‌شود از ابتداي سال ۹۳ مبناي كار مديريت شهري است.
شهردار قم خاطرنشان كرد: اميدواريم بتوانيم با همفكري و همدلي اعضاي شوراي اسلامي شهر قم و مجموعه مديريت شهري تمام تلاش خود را براي تحقق اين بودجه در سال آينده به كار ببنديم.
وي افزود: تمام تلاش ما اين است همانند سال جاري بودجه سال ۹۳ را قبل از پايان سال آينده محقق كنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن