تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802407052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال آينده هيچ پروژه‌اي بدون پيوست فرهنگي اجرا نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۷ب.ظ)
عضو شوراي اسلامي شهر مشهد: سال آينده هيچ پروژه‌اي بدون پيوست فرهنگي اجرا نمي‌شود طي 3 ماه گذشته حدود 80 درصد از مشکلات مطرح شده در هسته‌ امر به معروف و نهي از منکر شوراي شهر متشکل از دبيران کميته‌هاي نظارتي و کميسيون‌هاي تخصصي شورا بر طرف شده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري مشهد، حجت‌الاسلام علي اصغر لطفي با بيان اين مطلب افزود: در دولت قبل علي‌رغم پيگيري‌هاي مداوم فعالان حوزه امر به معروف و نهي از منکر اصل هشتم قانون اساسي يا همان اصل امر به معروف و نهي از منکر مغفول ماند.
وي افزود: حدود 3 ماه قبل هسته امر به معروف و نهي از منکر با 2 کارگروه درون سازماني و برون سازماني تشکيل شد که در اين هسته تشکل‌ها و فعالان زيادي بيرون از بدنه اصلي شهرداري شرکت نمودند.
وي اظهار داشت: تمامي نهادها و تشکل‌ها در اين حوزه وارد شده‌اند تا با نگاه از بيرون مشکلات موجود را شناسايي کرده تا ما در شهرداري نسبت به رفع آن مشکلات اقدام کنيم.
حجت‌الاسلام لطفي تاکيد کرد: طي 3 ماه گذشته حدود 80 درصد از مشکلات مطرح شده در هسته‌ امر به معروف و نهي از منکر شوراي شهر متشکل از دبيران کميته‌هاي نظارتي و کميسيون‌هاي تخصصي شورا بر طرف شده است.
وي افزود: جلسات شوراي هماهنگي نيز پتانسيل خوبي براي مطرح نمودن بسياري از مشکلات خارج از حوزه شوراي شهر با شهردار مشهد و معاونان شهرداري دارد تا آن‌ها يا خود مشکلات را حل کنند يا به شورا تفويض اختيار کنند.
وي اذعان داشت: امر به معروف و نهي از منکر در شهرداري مشهد در 15بند عملياتي تدوين شده است که در آينده‌اي نزديک براي اجرا به شهرداري‌هاي مناطق و سازمان‌ها ابلاغ مي‌شود.
وي گفت: اگرچه نارضايتي‌هاي شهروندان از دستگاه شهرداري کم و بيش به گوش مي‌رسد اما بايد متذکر شد حل تمامي اين نارضايتي ها در اجراي درست امربه معروف و نهي از منکر است.
اين عضو شوراي اسلامي شهر مشهد خطاب به دبيران شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر مناطق و سازمان‌هاي شهرداري گفت: در اين حوزه سه انتظار کلي وجود دارد که يکي از آن‌ها شناسايي معروفات و منکرات هر حوزه بدون در نظر گرفتن پست‌ها و منصب‌هاست.
وي با اشاره به اينکه بزرگ‌ترين منکر در شهرداري همان نارضايتي مردم مي‌باشد ادامه داد: محور دوم، احياي اين فريضه الهي است بدين معنا که شرايطي ايجاد کنيم که همه امر به معروف و نهي از منکر را بپذيرند و به آن عمل کنند.
وي محور سوم پياده سازي اين مهم را عنصر خادم بودن عنوان کرد و گفت: براي اين کار مي‌توان از شهرداري آغاز کرد يعني اين دستگاه را از حاکم بودن به خادم بودن تبديل کرد.

حجت‌الاسلام لطفي بيان کرد: متاسفانه فاصله شهر مشهد از مباني ديني و انقلابي زياد شده بود که ما جلوي اين فاصله را گرفتيم و اين نويد را مي‌دهيم که از سال آينده هيچ پروژه‌اي بدون پيوست فرهنگي در شهر اجرا نخواهد شد.
وي با اشاره به اينکه نبايد شهرداري را جزيره‌اي ببينيم افزود: شهروندان هم زود قضاوت نکنند و اگر کسي در حوزه‌اي کم کاري کرد همه را مقصر ندانند.
وي با اشاره به تکريم ارباب رجوع و استقرار ميز خدمت در برخي شهرداري‌هاي مناطق ادامه داد: جهت ارتباط بيشتر با شهروندان مقرر شده تا کليه مسئولان شهرداري‌هاي مناطق و سازمان‌هاي شهرداري نماز مغرب و عشاء خود را در مساجد سطح شهر اقامه کنند.
وي با اشاره به اينکه برخي از نارضايتي‌ها به خاطر تصميمات نادرست گذشته است افزود: به دليل نارضايتي‌هاي فراوان مردم از انجام امور مربوط به شهرداري در دفاتر پيشخوان احتمال فسخ قرارداد با اين دفاتر وجود دارد.
اين عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با بيان اينکه حدود يک سوم شهروندان براي استفاده از خدمات ناوگان اتوبوسراني از من کارت استفاده نمي کنند افزود: با روشن‌گري و اطلاع‌رساني که مصداق امر به معروف و نهي از منکر مي‌باشد مي‌توان ميزان بروز اين منکر کاست.
حجت‌الاسلام لطفي گفت: جهت فراگير شدن اين فريضه مهم سال 93 همه کارکنان شهرداري آموزش امر به معروف و نهي از منکر مي بينند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن