تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815188604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز همایش ملی و دانشجویی تربیت بدنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آغاز همایش ملی و دانشجویی تربیت بدنی تهران - ایرنا - همایش علمی ملی و دانشجویی تربیت بدنی، امروز (دوشنبه) با برگزاری آیین افتتاحیه در دانشگاه الزهرا (س) تهران آغاز شد.


به گزارش ایرنا، این همایش سه روزه در سه گرایش مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و رفتار حرکتی در سالن دکتر تورانی دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است.
رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) و دبیر علمی همایش ملی تربیت بدنی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش حمایت از پژ‍وهشگران جوان بوده و در مجموع بالغ بر 800 مقاله به همایش رسیده است.
افسانه شمشکی افزود: برای روز نخست همایش که به گرایش مدیریت ورزشی اختصاص دارد، بالغ بر 170 مقاله رسیده که 9 مقاله به صورت سخنرانی، 26 مقاله به صورت پوستر و حدود 70 مقاله با لوح فشرده ارایه می شود.
وی ادامه داد: وظیفه اساتید دانشگاه و مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت از این پژوهشگران است، چرا که آنان مولدان علم در آینده هستند.
دبیر علمی همایش ملی و دانشجویی تربیت بدنی گفت: پژوهشگران جوان خلاقیت های فراوانی دارند و اگر بتوانیم این خلاقیت ها را بارور کنیم به طور حتم ثمره آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد.
شمشکی با بیان اینکه انجام پژوهش دشوار است و حوصله و صبر می خواهد، افزود: وزارت علوم می تواند با تخصیص بودجه بیشتر به پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و ایجاد مراکز پژوهشی در دانشگاه ها منطبق با اهداف مورد نظر در راستای توجه به مسایل پژوهشی کمک کند.
وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در راه انجام پ‍ژوهش های علمی، گفت: در رشته فیزولوژی ورزشی کیت های پژوهشی بسیار گران شده اند و اختصاص بودجه های خاص ارزی از طرف وزارت علوم و دولت می تواند سطح پژوهش ها را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهد.
وی ادامه داد: باید رویکردمان را به موضوع پژوهش قوی تر کنیم و مسوولان و اساتید دانشگاه ها باید به اینگونه حرکت ها توجه بیشتری داشته باشند و با ساماندهی و نظم بخشیدن به چنین فعالیت هایی، آنها را به طور مستمر برگزار کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در همایش علمی ملی و دانشجویی تربیت بدنی در نخستین روز به ارایه مقالات و بحث و تبادل نظر در حوزه مدیریت ورزشی، دومین روز به فیزیولوژی ورزشی و سومین روز به رفتار حرکتی می پردازند.
قرار بود محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه این همایش شرکت کند اما چنین نشد.
ورزشی(2)**7537**1379
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن