تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوچرخه سواری حرفه ای نگاه حرفه ای می طلبد/ امید ما به دولت روحانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز دوچرخه سواری حرفه ای نگاه حرفه ای می طلبد/ امید ما به دولت روحانی است کوالالامپور - ایرنا - سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز خواستار نگاه و برنامه ریزی حرفه ای برای ارتقای این رشته ورزشی در ایران شد.


ˈ احد کاظمی ˈ سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز روز دوشنبه پیش از آغازمرحله پنجم از تور لنکاوی مالزی به خبرنگار ایرنا، گفت: نگاه حرفه ای به دوچرخه سواری نیازمند برنامه ریزی حرفه ای و روابط بیشتر با تیم های قدرتمند اروپایی است.
وی افزود دوچرخه سواران و تیم داران ایران اکنون به دولت دکتر حسن روحانی برای گسترش روابط در عرصه بین الملل که در ارتقای ورزش نیز نقش دارد چشم دوخته اند.
احد کاظمی تصریح کرد که نگاه حرفه ای و حرفه ای عمل کردن در عرصه این رشته محبوب ورزشی عاملی برای جذب حامیان مالی بزرگ بین المللی است.
وی با انتقاد از برخی قوانین موجود گفت: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که پنج سال مداوم تیم نخست آسیا شده و در تمام مسابقات امتیازات خوبی کسب کرده است پیش از این توانست از یک حامی اتریشی چند دوچرخه به صورت رایگان دریافت کند اما برای ترخیص این دوچرخه ها در چرخه اداری گمرک با مشکل مواجه شدیم.
وی در ادامه بیان کرد: این دوچرخه ها با زحمات زیاد از گمرک ترخیص شد و در صورتی که مدیر عامل منطقه آزاد ارس همکاری نمی کرد شاید این دوچرخه ها هرگز به دست رکابزنان نمی رسید.
کاظمی گفت اکنون پتروشیمی تبریز بیشتر هزینه های سفرهای بین المللی این تیم را متقبل می شود، در صورتی که با گشوده شدن درها و سهل شدن قوانین، حامیان مالی بین المللی و داخلی می توانند راحت تر تیم های مهم را یاری کنند.
سرمربی تیم پتروشیمی تبریز افزود که برخی برخوردها مانع حضور حامیان مالی بین المللی می شود و این برخورها حرفه ای نیست.
وی گفت: دوچرخه سواری ورزش مدرن و مطرح اروپاست و با نگاه حرفه ای به آن در کشور و پشتیبانی حامیان مالی بین المللی که هزینه ای نیز برای کشور ندارد می توان باعث افتخارآفرینی رکابزنان برای ایران شد.
کاظمی با بیان اینکه تیمی مثل پتروشیمی تبریز اکنون توان همراه کردن یک کارشناس رسانه ای برای پوشش موفقیت های خود در رقابت های بزرگ بین المللی را ندارد، گفت: یک کارشناس فعال در کنار تیم با بررسی تیم های رقیب موقعیت و وضعیت تیم های ایرانی را به راحتی به مردم و مقامات گزارش می کند و این در ارتقای ورزش دوچرخه سواری ایران تاثیر دارد.
وی ایران و شهر تبریز را پر از استعداد در رشته دوچرخه سواری دانست و گفت تیم پتروشیمی تا سه سال پیش برای کسب مقام با رکابزنان خارجی در تور لنکاوی و یا دیگر تورها شرکت می کرد، اما پس از مخالفت وزارت نفت برای جذب بازیکن خارجی از بازیکنان بومی و ایرانی استفاده کردیم و نتایج خوبی نیز کسب کرده ایم.
سرمربی تیم پتروشیمی تبریز این نتایج را نشانه استعداد ایرانی ها در رشته دوچرخه سواری دانست و گفت: حذف بازیکن خارجی در پتروشیمی تبدیل به فرصت برای استفاده و ارتقای بازیکنان داخلی شده است.
وی تصریح کرد: توسعه ایران، امکانات اقتصادی کشور و استعداد ایرانیان بسیار بیشتر از کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، ونزوئلا و یا کلمبیا است که در دوچرخه سواری از ما پیش افتاده اند و می توان با برنامه ریزی صحیح به جایگاه این کشورها در این رشته ورزشی رسید و سکوهای جهانی را کسب کرد.
کاظمی لازمه این کار را نگاه حرفه ای به ورزش دوچرخه سواری و میدان دادن و اعتماد به ˈصاحبان اندیشه و تجربه و جوانانˈ ذکر کرد.
وی گفت اکنون سطح دوچرخه سواری آسیا یک سروگردن از دوچرخه سواری اروپا و آمریکا پایین تر است.
سرمربی تیم پتروشیمی تبریز تفکیک رده های جهانی و آسیایی در تور لنکاوی را به همین دلیل دانست و گفت برای اینکه رکابزنان آسیایی بتوانند خود را نشان دهند و امید به پیشرفت داشته باشند سقف جداگانه ای در تور لنکاوی در نظرگرفته شده است اما تیم پتروشیمی تبریز روز گذشته سنت شکنی کرد و نشان داد تیمی است که می تواند سکوی نخست جهان را نیز تصاحب کند.
میرصمد پورسیدی رکابزن ایرانی روز گذشته در چهارمین مرحله از نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی مقام نخست انفرادی را کسب کرد و پیراهن طلایی را پوشید.
کاظمی در ادامه با اشاره به برگزاری چهار مرحله از 10 مرحله تور لنکاوی، گفت: مرحله چهارم رقابت ها مشخص کرد کدام تیم استعداد و کلاس اول شدن را دارد.
سرمربی تیم پتروشیمی تبریز معتقد است کسب امتیاز در کوهستان یعنی پیمودن حدود 60 درصد مسیر و 40 درصد دیگر به ساختار تیم، همکاری تیمی و ستاره ها بستگی دارد.
در نوزدهمین دوره تور لنکاوی مالزی 21 تیم با مجموعه 126 رکابزن رقابت می کنند. تیم پتروشیمی تبریز تا پایان مرحله چهارم در مجموع تیم ها در رده دوم قرار دارد.
تیم آفریقای جنوبی، یونایتد هکلر آمریکا، دانمارک و تیم آستانه قزاقستان که از بازیکنان مطرح ایتالیایی بهره می برد از قوی ترین تیم های این تور بشمار می روند.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن