تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812679636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید برنامه سفر بخیر در مازندران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سردار جعفری نسب:
تولید برنامه " سفر بخیر " در مازندران آغاز شد
ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران گفت: مازندران دومین استانی است که تولید برنامه " سفر بخیر " در آن آغاز شد و از اواخر اسفند ماه هرشب همزمان با برنامه کشوری " سفربخیر " بر روی آنتن استانی پخش شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مازندران که در سالن کنفرانس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد اظهار داشت: قبل از رونق بازار در آستانه نوروز نیرویی انتظامی استان مازندران از یک ما پیش پوشش انتظامی را در سطح استان آغاز کرده است.

وی افزود: حضور پررنگ نیروی انتظامی در سطح استان در ایام نوروز برنامه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پیش بینی 10تا15میلیون نفر مسافر را کردیم خاطرنشان کرد: در مقایسه با تعطیلات تابستان فشار کاری در ایام نوروز به جهت اینکه در مدت 15روز جمعیت زیادی به استان وارد می شوند بیشتر و سنگین تر است.

سردار جعفری نسب ادامه داد: در نوروز اگرچه حضور مسافران در دریا کمتر است ولی شهرکهای مسکونی جمعیت زیادی را در ایام نوروز در خود جای می دهد.

وی با بیان اینکه حجم جمعیتی زیاد، گره های کور ترافیکی را در سطح شهرهای ورودی استان به وجود می آورد و از طرفی به خاطر اینکه کار ما انضباط ترافیکی است ، بر این اساس تلاش می کنیم در مرکز ، شرق و برخی دیگر از خروجی ها،  طرح هایی را برای سرو سامان دادن به این گره کور ترافیک داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، از اجرای 5طرح انتظامی و ترافیکی در سطح استان در ایام نوروز خبرداد و اظهار داشت: تلاش داریم در همه تفرجگاه ها پلیس در کنار مردم حضور داشته باشد که در صورت نیاز به کار پلیسی بدون حضور 110 موانع کار برطرف شود.

سردار جعفری نسب افزود: با توجه به شلوغی که در ایام نوروز اتفاق می افتد  لازم است کسانی که در پارک ها و تفرجگاه ها حضور دارند و مکانی را اجاره می کند بیمه لحظه ای سرقت در این اماکن در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین خواستار  تصویب تعریف پیوست انتظامی برای کسانی شد که کارهای انتفاعی انجام می دهند تا از این طریق بسیاری از مشکلات حوزه انتفاعی برطرف شود.

وی گفت: ابراز داشت: 17 برنامه در صدا و سیما  در حوزه کار نیروی انتظامی و اطلاعات و اخبار موضوعات ترافیکی در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت و مازندران دومین استانی است که برنامه "سفر بخیر " در آن کلید خورده است که از اواخر اسفندماه  از شبکه استانی مازندران پخش می شود که در برخی موارد با برقراری ارتباط  با برنامه کشوری " سفر بخیر " موضوعات ترافیکی به بحث و تبادل گذاشته می شود.

جعفری نسب گفت: بحث ارتباط پیامکی  با مسافران نیز  طراحی شده است و با توجه به اینکه این پیامک ها شامل مطالبی در حوزه اخلاقی، هشدارهای انتظامی ، ترافیکی و .. است  که از مخابرات انتظار داریم در ارسال این پیامک ها هزینه ی از ما دریافت نکند.

وی در زمینه اجرای اقدامات امنیتی در سطح استان خاطر نشان کرد: این اقدامات در حوزه مواد مخدر و اماکن پخش و فروش مشروبات الکلی است که تاکنون مواردی از مراکز پخش و فروش مشروبات الکلی کشف شده و اقدامات مربوط به جمع آوری آن صورت گرفته است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن