تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاركت قمي‌ها در ساخت 10 مسجد مناطق زلزله زده ورزقان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۲۴ب.ظ)
رئيس شوراي اسلامي شهر قم مطرح كرد: مشاركت قمي‌ها در ساخت 10 مسجد مناطق زلزله زده ورزقان رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينکه مساجد تخريب شده در زلزله ورزقان متولي نداشتند گفت: پس از بازديد تصميم گرفته شد که استان قم 10 مسجد بنا کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين محمد آتش زر پيش از ظهر امروز در همايش مهر خوبان گفت: کشور ما به دليل حرکت استقلال خواهانه که دارد همه مسائلش زير ذره بين قرار دارد.
وي با اشاره به اينکه هيچ کشوري چنين برخوردي با مناطق زلزله زده ندارد بيان کرد: در هيچ کشوري مشاهده نمي‌شود که بعد از يک سال از زلزله مناطق بازسازي شود.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم تصريح کرد: با گذشت بيش از يک سال مشاهده مي‌کنيم که همه در خانه‌هاي خودشان اسکان پيدا کرده‌اند.
وي با اشاره به اينکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن نظام اسلامي است عنوان کرد: تبليغ دشمنان عليه نظام به دليل زلزله زياد بود و اعلام مي‌کردند که حرکتي براي آن‌ها نشده است.
آتش زر با اشاره به اينکه نخستين جلسه قم براي کمک به زلزله زدگان در دفتر آقاي امير آبادي نماينده مردم قم در مجلس شکل گرفت بيان کرد: تصميم گرفته شد که کميته مردمي براي کمک تشکيل شود.
وي با اشاره به اينکه قرار شد که محوريت جلسه با شورا باشد گفت: يک روز همياري نيز اعلام شد و خدمت مراجع تقليد رسيديم و در روز همياري 270 ميليون تومان مردم کمک کردند.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينکه خدمات عمومي را در منطقه در نظر گرفتيم تصريح کرد: در روستاهاي دور دست مناطق زلزله زده مشکل بسياري وجود داشت.
وي با اشاره به اينکه مساجد تخريب شده متولي نداشتند گفت: پس از بازديد تصميم گرفته شد که استان قم 10 مسجد بنا کند.
آتش زر بيان کرد: پس از پيگيري‌هاي فراوان ساخت يک مسجد تمام شده است و شش مسجد در حال تمام شدن است و سه مسجد نيز در مراحل اوليه کار قرار دارد.
وي ضمن تشکر از کساني که به اين همياري کمک کردند اظهار کرد: هنوز به کمک براي تکميل کردن اين 10 مسجد احتياج داريم.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: اميدوارم که اين حرکت خوب ادامه داشته باشد و در مواقع ديگر نيز مورد استفاده قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن