تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت صدها اتاق فکر براي براندازي نظام ‌ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۱ب.ظ)
معاون ستاد کل نيروهاي مسلح عنوان کرد: فعاليت صدها اتاق فکر براي براندازي نظام ‌ايران معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به اينکه قم مي تواند خوراک فکري نيروهاي مسلح را تامين کند گفت: صدها اتاق فکر براي براندازي نظام ‌ايران فعاليت مي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار مسعود جزايري، در جمع خبرنگاران، با اشاره به تأييد آزادي 5 مرزبان گروگان گرفته شده اظهار کرد: در مورد پنج سرباز گروگان گرفته شده ايراني از همان بدو امر تلاش شد تا اين قائله به صورت مسالمت‌آميز خاتمه يابد؛ مذاکراتي با دولت پاکستان به عمل آمد که خوشبختانه مذاکرات خوب و رو به جلويي بود.
وي با اشاره به اينکه مرزهاي جمهوري اسلامي ايران بسيار طولاني است، عنوان کرد: از سوي ديگر با نفس اقدامات اطلاعاتي، حفاظتي و امنيتي از سوي همسايگان روبه‌رو هستيم که اين عوامل سبب اوضاع پيچيده‌اي شده‌اند.
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستادکل نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رزمايش‌هاي الي بيت المقدس بسيج، با بيان اينکه حضور اقشار شاداب بسيجي در اين رزمايش‌ها از ويژگي اصلي رزمايش الي‌بيت المقدس است، خاطرنشان کرد: قشر بسيج در اين زمينه انگيزه‌هاي بسيار والايي دارند و به تعبيري برگزاري اين رزمايش‌ها پاسخي به نيروهاي بسيج است.
وي با بيان اينکه ايجاد آمادگي لازم در نيروهاي بسيج براي تامين امنيت يکي ديگر از اهداف محسوب مي‌شود خاطرنشان کرد: بسيجيان انگيزه‌هاي قابل توجهي در انجام عمليات‌هايي مانند رزمايش دارند و رزمايش الي بيت‌المقدس در حقيقت پاسخي به اين تمايلات آنهاست.
سردار جزايري در مورد اهداف سفر خود به قم سخن گفت و افزود: در تلاش هستيم برآوردي واقعي و صحيح از مجموعه توانمندي‌هاي فرهنگي نيروهاي مسلح در سراسر کشور به دست بياوريم.
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح با تاکيد بر شناخت توطئه‌ها و راهبردهاي دشمنان در جنگ نرم تصريح کرد: در مقابل بايد راهبردهاي کلان و عملياتي را در جبهه خودي تدوين و اجرايي کنيم زيرا جنگ نرم بر خلاف عرصه جنگ سخت از پيچيدگي‌هاي بيشتري برخوردار است و بسياري از لايه‌هاي آن پنهان مانده‌اند و آشکار نيستند به همين دليل حساسيت بالايي دارد.
وي در ادامه با اشاره به اينکه بايد نيروهاي مسلح نسبت به اين موضوع حساسيت داشته باشد عنوان کرد: قم بايد به عنوان يک بخش ويژه ديده شود و شناسايي شود زيرا قم مي تواند خوراک فکري نيروهاي مسلح را تامين کند.
سردار جزايري در مورد راهيان نور و رونق هر ساله آن خاطرنشان کرد: اين اردوها در سال جاري به چند ميليون نفر رسيده‌اند و گمان مي‌کنيم در سال آينده نيز مرز عددي را بايد پشت سر بگذاريم.
معاون ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به اينکه کميته حفظ آثار با يک برنامه‌ريزي بسيار درست در حال برنامه‌ريزي براي برگزاري اردوي راهيان نور است عنوان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها بايد کمک کنند تا جامعه‌پذيري و انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس به نسل امروز با سهولت و عمق بيشتر تحقق يابد.
وي اظهار کرد: بايد با توجه به برخي از شواهدي که در کشورهاي جهان مانند اوکراين مشاهده مي شود بايد همواره به خوي استکباري کشورهاي سلطه توجه کنيم.
سردار جزايري با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي به عنوان بزرگترين دشمن آمريکا شناخته مي‌شود، تصريح کرد: صدها اتاق فکر و هزينه‌هاي بسيار زيادي براي مقابله با جمهوري اسلامي توسط دشمنان در حال شکل‌گيري و برنامه‌ريزي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن