تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح محورهای مذاکرات بان و دیپلمات ونزوئلایی/ رئیس جمهوری اکوادور نامزد انتخابات می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آمریکا اروپا تحولات آمریکای لاتین/
تشریح محورهای مذاکرات بان و دیپلمات ونزوئلایی/ رئیس جمهوری اکوادور نامزد انتخابات می شود
تشریح محور مذاکرات دبیر کل سازمان ملل و وزیر خارجه ونزوئلا در ژنو و احتمال نامزدی رئیس جمهوری اکوادور در انتخابات سال 2017 از جمله خبرهای مهم آمریکای لاتین به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر، در پی برگزاری تظاهرات روز گذشته در کاراکاس و تاکید معترضان بر آزادی فعالان سیاسی، خبرگزاری فرانسه ناآرامی های اخیر را محور مذاکرات بان کی مون و وزیر خارجه ونزوئلا در روز سه شنبه در ژنو برشمرد که در چارچوب نشست کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل انجام می شود.

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل نیز بر لزوم اقدامات قابل توجه دولت و معترضان در ونزوئلا برای مذاکره به منظور حل اختلافات طرفین تاکید کرده است.

جرج والرو نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: فرصت بسیار خوبی برای توضیح درباره اقدامات کنونی دولت و چگونگی آرام کردن اوضاع و پیشروی در مسیر مذاکرات صلح فراهم شده است.

این اظهارات درحالیست که نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا تظاهرات ضد دولتی در این کشور را که از چهارم فوریه تاکنون آغاز شده به عنوان کودتایی خوانده که از سوی واشنگتن با هدف سرنگونی دولت وی حمایت می شود.

رئیس جمهوری ونزوئلا گفته است در جریان درگیری های اخیر بین معترضان و نیروهای پلیس که تا کنون به کشته شدن چندین نفر انجامیده، یک مزدور اهل خاورمیانه دستگیر شده است که قصد داشته یک خودرو بمب گذاری شده را در کاراکاس منفجر کند.

منتقدان رئیس جمهور 42 ساله ونزوئلا بر این باورند وضعیت وخیم اقتصادی، جنایات گسترده خیابانی، فساد و بیکاری علت اصلی اعتراضات اخیر در این کشور محسوب می شود. این در حالی است که موافقان دولت هم در حمایت از مادورو دست به تظاهرات زده اند.

خبر دیگر اینکه با وجود شکست حزب رئیس جمهوری اکوادور موسوم به آلیانزا پائیس در انتخابات هفته گذشته شهرداری ها، رافائل کورئا روز گذشته از احتمال نامزدی خود در انتخابات سال 2017 خبر داد که در صورت نامزدی ، برای سومین بار نامزد تصدی مقام ریاست جمهوری خواهد شد.

این خبر درحالی منتشر می شود که حزب رافائل کورئا که اکثریت آرا را در کنگره دارد، در پی اصلاح قانون اساسی و نامزد شدن رئیس جمهوری سوسیالیست اکوادر برای سومین بار بوده که از سال 2007 بر مسند قدرت است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن