تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802734160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت و تمديد 5 گواهينامه استاندارد بين المللي توسط شهرداري منطقه 4


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۳۵ق.ظ)
دريافت و تمديد 5 گواهينامه استاندارد بين المللي توسط شهرداري منطقه 4 شهرداري منطقه چهار تهران توانست پس از انجام 2 روز مميزي توسط يکي از شرکت هاي بين المللي داخلي، 5 استداندارد مراقبتي را کسب و تمديد نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، شهردار منطقه 4 در مراسم اختتاميه مميزي که با حضور جمعي از معاونان و مديران و شهرداران نواحي و تيم 9 نفره NISCERT آلمان برگزار شد گفت: با دريافت و کسب تائيديه مراقبتي سال نخست استاندارد هاي مراقبتي در حوزه هاي مختلف شامل معاونت شهرسازي و حوزه هاي پاسخگويي به مراجعان و تمديد اين گواهينامه در حوزه معاونت برنامه ريزي ،بستر لازم براي توسعه و ارتقاء محلات 20 گانه منطقه و افزايش ضريب امنيتي سيستم هاي محافظتي با محوريت توسعه اجتماعي محلات فراهم شده است.
وي تامين عناصر لازم براي ايجاد شهري پويا و بانشاط و سازماني پاسخگو و اثر بخش را از جمله اهداف راهبردي اين منطقه عنوان کرد وگفت: استاندارد سازي ها بايد دروني شود و صرفاً نبايد تنها به اخذ گواهي ها محدود شود و بايد در سازمان نهادينه شود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 4، شهردار منطقه چهار از ديگر راه هاي توسعه و ارتقاء همه جانبه منطقه را در گروه کسب رضايتمندي شهروندان عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازي و ايجاد بستر مناسب جهت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر مي تواند مديريت شهري را در رسيدن به اهداف فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران و توسعه اجتماعي کلانشهر تهران با محوريت توسعه اجتماعي محلات ياري کند.
جاويد با اشاره به دريافت و تمديد گواهينامه هاي اين دوره گفت: خوشبختانه با تمهيدات صورت گرفته در حوزه معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري و اقدامات انجام شده در حوزه هاي مختلف، ضمن کسب رضايتمندي شهروندان در پاسخگويي شفاف و تلاش در رفع مشکلات شهروندان، استاندارد هاي مراقبتي سال اول استانداردهاي2004 ؛ISO14001، 2008 ؛ISO9001 و دور دوم گواهينامه هاي2004 ؛ISO10002، 1999؛ISO 10015 و 2005 ؛ISO 27001 به اين منطقه اهدا شد.
در ادامه مهندس شريفيان معاون برنامه ريزي و توسعه شهري منطقه به اهميت نقش اطلاعات در سازمان اشاره کرد و گفت: با دريافت گواهينامه ISO27001 و اجراي آن در حوزه شهرسازي و معماري اميدوارم بتوانيم ضمن ارايه خدمات بهتر و مطلوب به مشتريان خطاها را در تمامي حوزه ها به حداقل برسانيم.
گفتني است در اين دوره مراقبتي سال اول استانداردهاي مرتبط با محيط زيست و مديريت کيفيت و دور دوم گواهينامه رضايت مشتري،استاندارد آموزش و امنيت اطلاعات توسط منطقه اخذ شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن