تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804658745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوي در بند چه کسانی است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استاندار خراسان رضوي در بند چه کسانی است؟
چرا دولت استاندار به مجمع نمایندگان استان معرفی می‌کند و پس از تأیید نمایندگان خود صرف‌نظر می‌کنند؟ گزینه‌های جدید چه کسانی هستند و از سوی چه کسانی معرفی می‌شوند؟
کد خبر: ۳۸۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰ - 01 March 2014



بودجه کشاورزان نصف می‌شود
پس از روی کار آمدن دولت جدید، یکی از مهم ترین چالش‌های پیش روی دولت، انتخاب استانداران بود. این مشکل در بسیاری از استان‌های کشور به گونه‌ای حل شده ولی ‌هنوز استان‌هایی هستند که استانداری از سوی دولت برای آن تعیین نشده است؛ از جمله این استان‌ها، خراسان رضوی است که گویا مدت‌هاست ‌انتخاب استاندار برای آن به مشکل ‌خورده است!

به گزارش‌ «تابناک»، بنا بر آخرین اخبار، تا پایان هفته جاری، استاندار خراسان رضوی برگزیده خواهد شد؛ اما در این میان، گویا یک اختلاف‌نظر و شکاف بین دولت و مجمع نمایندگان استان خراسان وجود دارد و همین ‌باعث شده تا انتخاب استاندار برای این استان به مشکل بخورد.

البته تا کنون چند گزینه از سوی دولت در نظر گرفته شده ‌که فروزان‌مهر، استاندار کنونی استان و نجار استاندار سابق کردستان و کرمان از مطرح‌ترین آن‌ها بودند. این دو گزینه از سوی مجمع نمایندگان استان خراسان نیز تأیید شده بود؛ اما بنا به دلایلی انتخاب این دوفرد از سوی دولت تایید نگردید.
 
امیر حسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد‌ در این باره ‌گفت: برای انتخاب استانداران نه کسی ما را در جریان قرار می‌دهد و نه نظری از ما می‌خواهد و در مورد اسامی هم که آقایان در اختیار ما قرار دادند، ما پس از بررسی آن را تأیید کردیم؛ اما کسانی که ما تأیید کردیم، هیچ کدام از سوی دولت تأیید نشد.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: نخست‌ نام آقای فروزان مهر، استاندار کنونی‌ بود و پس از آن آقای نجار مطرح شد که این دو در مجمع نمایندگان استان تأیید شدند، ولی ظواهر امر نشان می‌دهد که هر دو گزینه از نظر دولت مردود است؛ البته فروزان مهر از خود بدنه دولت معرفی شده بود و امید زیادی برای استانداری داشت.

این نماینده درباره نام‌های دیگر‌ از جمله تیمور علی عسکری، مهرعلیزاده و رسولی ‌گفت: این اسامی در حد شایعه است و از‌ هیچ منبع رسمی به ما اعلام نشده‌ و‌‌ همان گونه که گفتم، تنها نجار به ما معرفی شد و مورد موافقت مجمع قرار گرفت.

محمد حسین حسین‌زاده بحرینی در این باره اما گفت: تا این لحظه که در مشهد هستم، اطلاع جدیدی ندارم، ولی در مورد نجار و فروزان مهر استاندار فعلی صحبت‌هایی با رئیس جمهور، وزیر کشور و برخی دیگر از اعضای دولت‌ شده ‌و در هر دو مورد در مقطعی دولت اعلام آمادگی کرده بود که انجام شود.

وی افزود: در مرحله نخست، دولت موافقت کرده بود که استاندار فعلی ابقا شود و از نمایندگان خواسته شده بو‌د تا نظر خود را اعلام کنند که با موافقت مجمع نمایندگان استان همراه شد؛ اما گویا دولت هنوز به نتیجه‌‌ مشخصی در این باره نرسیده و مشکل انتخاب استاندار خراسان رضوی حل نشده است!

وی در مورد نام افراد دیگری که در روزهای اخیر مطرح شده‌اند، گفت: شنیده‌های ما هم این مطلب را تأیید می‌کند، ولی مبنای ما برای انتخاب استاندار این است که اگر دولت از ما مشورت بخواهد، ‌در این باره به او مشورت می‌دهیم و ورود ابتدایی نخواهیم کرد. در مورد این دو فرد از ما مشورت خواسته شد و ما نظر خود را اعلام کردیم؛ اما در مورد افراد دیگر چیزی از سوی دولت به ما اعلام نشده است.

وی در پاسخ به اینکه اگر دولت به این نتیجه برسد که از یکی از آقایان مهرعلیزاده، تیمور علی عسکری و رسولی استفاده کند چه نظری خواهد داشت، گفت: نظر کلی مجمع این است که تا حد امکان از افراد اصولگرا در این زمینه استفاده شود.

هم‌اکنون بنا بر آخرین اخبار، جدید‌ترین گزینه برای تصدی پست استانداری تیمور علی عسکری است؛ اما این گزینه به نظر نمی‌رسد که از سوی نمایندگان مجلس تأیید ‌شود و آن گونه که از سخنان نمایندگان استان بر‌می‌آید، انتخاب استاندار اصولگرا اولویت این مجمع خواهد بود.

جمع‌بندی مطالب نمایندگان و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای، حاکی از این است که گویا نظر شخص رئیس جمهور و وزیر کشور نسبت به استاندار شدن نجار در خراسان رضوی مثبت است و جمع‌بندی نمایندگان این استان هم این فرد را تأیید کرده‌ است؛ اما گویا عده‌ای در بدنه دولت مخالف این انتخاب هستند و افراد اصلاح‌طلبی را برای این لیست در نظر گرفته‌اند؛ افرادی که نامشان در این‌ گزارش ‌رفت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن