تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804654116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشميان:از دستاوردهاي علمي استفاده مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هاشميان:از دستاوردهاي علمي استفاده مي‌کنيم
رئيس کميته پزشکي فدراسيون درباره گزارش هفته نامه فيفا درباره ايران به نکاتي اشاره کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، دکتر احمد هاشميان، رئيس کميته پزشکي فدراسيون با اشاره به گزارش هفتگي فيفا که در بخشهايي از آن از کميته پزشکي فدراسيون فوتبال ايران تمجيد کرده، گفت: تحقق سياست ها و اهداف علمي فيفا که از پشتوانه هاي ارزشمند تحقيقاتي برخوردار هشتند، براي موفقيت و سربلندي فوتبال کشورها مي تواند نقشه راه مناسبي باشد. برهمين اساس ما نيز فعاليتهاي خود را در اين زمينه به طور جدي آغاز کرده و در مورد همه نتايجي که دريافت مي کنيم، بررسي هاي لازم را انجام داده و در مورد امکان اجراي آن و نتايج در کشور نيز مطالعه مي کنيم. به طور عموم مي شود گفت که تمام نتايجي که از طرف کميته پزشکي و تحقيقات ارزيابي فيفا اعلام مي شوند، عواملي براي موفقيت بيشتر فوتبال کشورها هستند. بر همين اساس با ارتباط نزديکي که با مجموعه پزشکي فيفا داريم و اين ارتباط بين ايران و مسئولين فيفا گسترده تر و نزديک تر شده، تعامالات خوبي شکل گرفته است. علاوه بر اينکه از نتايج دستاوردهاي علمي فيفا نيز به طور کامل استفاده مي کنيم.

وي در ادامه بيان کرد: فيفا هم از اقدامات و مطالعات انجام شده از کشور ما بسيار استفاده کرده، به نحوي که هم شاهد حضور مقامات علمي بخش فيفا و AFC در کنگره علم و فوتبال بوديم و هم نتايج تحقيقاتي که در اين کنگره اعلام شد با استقبال ورژاک-رئيس مرکز تحقيقات و ارزيابي فيفا مورد تقدير قرار گرفت. ضمن اينکه اعلام کردند، مايل به انجام به پروژه هاي مشترک با کميته پزشکي ايران هستند که ما در حال آماده کردن اين پروژه هاي مشترک هستند.

وي در ادامه بيان کرد: به عنوان نمونه از پروژه نرم افزار جديد تعيين سن و همچنين از پروژه 11+ نام مي برم که با همکاري فيفا، مدرسين مربوطه را تربيت کرده ايم و با اعزام مدرسين به مراکز استانها از سال آينده براي مربيان و کادر پزشکي آموزش هاي لازم داده خواهد شد.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در ادامه اين کرد: موفقيت هايي که در کميته پزشکي شکل گرفته و اين روزها شاهد تاثيرات آن هم در سطح آسيا و بازتاب آن در فيفا هستيم، مطمئنا نتيجه حمايتهاي ارزشمند هيات رئيسه فدراسيون به ويژه رئيس، دبيرکل و همچنين مسئولين سازمان ليگ حرفه اي فوتبال بوده و همچنين نقش برجسته اي را که باشگاههاي فوتبال کشور اعم از مديران و کادر پزشکي با مجموعه کميته پزشکي داشته اند، است.

وي افزود: اين توفيقات را مرهوم اين حمايتها مي دانم و اعتقادم بر اين است که جز با همدلي گسترده و مشارکتي که شکل گرفته ، غير ممکن بود که ما بتوانيم اين موفقيت را با اين بازتاب گسترده به دست آوريم. امروز شاهد هستيم که سازمان جهاني مبارزه با دوپينگ که هيچگونه وابستگي به فيفا و AFC ندارد و کاملا مستقل است، در آمار منتتشر شده در خصوص فعاليتهاي مبارزه با دوپينگ در سال 2012 ، فدراسيون فوتبال ايران را به عنوان مقام اول کنترل دوپينگ در آسيا از لحاظ نمونه گيري و مقام پنجم جهان در بين فدراسيون هاي فوتبال کشور اعلام کرده است. اين موفقيت ها در جنبه هاي مختلف مرتبط با کميته پزشکي قطعا حاصل حمايتهاي مقامات مسئول در فوتبال کشور است که به پاس تشکر از اين عزيزان، وظيفه خود مي دانم تمامي اين موفقيت ها را به حضور جامعه فوتبال کشور تقديم کنم و اميدوار هستم که همچنان شاهد موفقيت هاي روز افزون در عرصه پزشکي فوتبال در کشور ، در سطح آسيا و همچنين در ارتباط با فيفا باشيم.

وي در ادامه بيان کرد: پروژه 11+ همانطور که پرفسور ورژاک هم در نوشته خود در مجله فيفا به آن اشاره کرده بودند، پروژه اي است که قادر است تا از آسيب هاي بازيکنان پيشگيري کند. لذا اجراي اين پروژه مي تواند از سرمايه هاي فوتبال کشور مراقبت کرده و موفقيت هاي فوتبال کشور را تضمين کند. در همين راستا11+ به گروهي از مربيان در ساير رده ها آموزش داده ايم تا قادر باشند آنرا در سطح تيم هاي باشگاهي اجرا کنند، از سال آينده با اعزام مدرسين اين امر به طور جدي پيگيري خواهد شد. اين پروژه براي مربيان مدارس فوتبال نيز به صورت منطقه اي برنامه ريزي شده که با مشارکت بين کميته پزشکي و اکادمي ملي فوتبال در سال آينده اجرا خواهد شد.

شنبه 1392/12/10 19:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن