تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803082279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان نتایج سفر خود به کربلای معلی و نجف اشرف را تشریح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان نتایج سفر خود به کربلای معلی و نجف اشرف را تشریح کرد کرمان-ایرنا- استاندار کرمان در نشستی جزییات سفر خود به کربلای معلی و نجف اشرف به منظور تبادل گردشگر بین استان کرمان و عراق را تشریح کرد.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مهمترین هدف این سفر معنوی را زیارت عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف سفر به کربلای معلی و نجف اشرف بازدید از طرح های بازسازی حرمین شریفین در این استان ها بود که مردم ایران به ویژه استان کرمان در این طرح ها همکاری بسیار خوبی دارند.
وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی احداث گنبد جدید حرم سید الشهدا(ع) که توسط مردم کرمان در حال ساخت است از دیگر برنامه های این سفر سه روزه بوده است.
وی اظهار کرد: توفیق بزرگی برای مردم کرمان است که داوطلبانه و عاشقانه کمک های خود را برای ساخت گنبد جدید حرم سید الشهدا (ع) اهدا می کنند و این گنبد در دو سال آینده تکمیل می شود.
وی ایجاد رابطه دو طرفه بین ایران و عراق به ویِژه استان کرمان و عراق را از دیگر محورهای سفر سه روزه خود به کربلای معلی و نجف اشرف ذکر کرد و تصریح کرد: جلساتی با استانداران نجف و کربلا برگزار شده و ظرفیت های استان کرمان در حوزه های مختلف گردشگری، صنعت و معدن و سایر حوزه ها تشریح شد که این ظرفیت ها مورد استقبال زیاد قرار گرفت و قرار شده که کمیته مشترک بررسی راهکار عملی برای حضور گردشگران عراقی به استان نیز تشکیل شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و فرش دستباف کرمان در کربلا و نجف، عنوان کرد: این اقدام در رشد و توسعه استان کرمان نقش خواهد داشت.
رزم حسینی با اشاره به نفوذ خوب و قدرتمندانه استان کرمان در کربلا و نجف، گفت: با توسعه روابط بین کرمان و عراق، کارخانه های تولیدی استان کرمان می توانند محصولات تولیدی خود را نیز در این استانها عرضه کنند و از این طریق نیز گامی در حوزه توسعه اقتصادی استان کرمان برداشته می شود.
وی بر تشکیل اتاق بازرگانی مشترک کرمان و نجف اشرف نیز تاکید کرد و گفت: مقرر شد که استانداران نجف و کربلا به استان کرمان آمده و از نزدیک با ظرفیت های این استان آشنا شوند.

*** امیدواریم ایران در حوزه صنعت گردشگری در سطح بالاتری قرار گیرد
استاندار کرمان با اشاره به تلاش های انجام شده برای توسعه صنعت گردشگری در کشور و استان کرمان و خروج از لیست سیاه گردشگری، عنوان کرد: تلاش می شود که استان کرمان در رتبه بندی حوزه صنعت گردشگری در رتبه بالاتری قرار گیرد.
وی با اشاره به حضور مسوولان میراث فرهنگی استان کرمان در سفر به کربلای معلی و نجف اشرف بیان کرد: آمادگی کاملی برای حضور گردشگران عراقی در استان کرمان وجود دارد و باید سهم درآمد استان کرمان از حضور گردشگران افزایش یابد.
وی وجود بخشی از مشکلات در حوزه گردشگری استان کرمان را مربوط به تزلزل در مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دانست و تصریح کرد: امیدواریم با معرفی مدیرکل جدید این اداره این مشکلات برطرف شود.
وی اظهار امیدواری کرد: بعد از سال جدید حضور گردشگران جدید را در استان کرمان داشته باشیم.

*** کرمان ظرفیت روزانه یک پرواز به عراق را دارد
استاندار کرمان ظرفیت پروازی استان کرمان را یکی از مزیت های توسعه این استان برشمرد و گفت: هم اکنون در هر هفته سه پرواز به عراق انجام می شود که براساس هماهنگی های انجام شده با مسوولان فرودگاهی کشور، امکان برقراری روزانه یک پرواز نیز وجود دارد.
وی تاکید کرد: کمیته ای مشترک برای شناسایی ظرفیت های استان کرمان برای جذب گردشگران عراقی تشکیل می شود تا بدانیم روزانه چه تعداد گردشگر را می توان جذب کرد و مسیر تفریحات آنها نیز مشخص شود.

*** سیاسی هستم اما سیاسی کاری بلند نیستم
استاندار کرمان در ادامه سخنان خود در پاسخ به برخی پرسش های مطرح شده، گفت: سیاسی هستم اما سیاسی کاری را بلد نیستم و سیاست را به معنای تدبیر در امور می دانم.
وی ادامه داد: نمی خواهیم وعده بیخود به مردم بدهیم و کارها که انجام شود، مردم نتایج آن را خواهند دید.
وی اظهار کرد: سیاست این نیست که من حرفی بزنم یا توهینی کنم و یا حرف بی اعتباری را منتقل کنم بلکه سیاست به معنای ایجاد وحدت بر محور توسعه است.
وی ولایت و توسعه را محور وحدت در استان کرمان دانست.

***وزیران تصمیم گیر نهایی در انتخاب مدیران کل استان ها هستند
استاندار کرمان در ادامه درباره انتخاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و لغو آیین تودیع و معارفه وی، تصریح کرد: گرچه این اتفاق در زمان مرخصی من بوده اما امروز برای صحبت کردن با وزیر ارشاد تلاش کردم اما موفق نشدم و این موضوع را پیگیری می کنم.
وی با بیان اینکه تاکنون لغو حکم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح نشده است، گفت: وزیران تصمیم گیر نهایی در انتخاب مدیران کل برای استان ها هستند و در رابطه با انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز شش نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که پنج نفر از آنها اصولگرا بوده اند در نامه ای سه نفر را برای تصدی این اداره کل معرفی کردند که در نهایت آقای محمود آبادی انتخاب شده است.
رزم حسینی با بیان اینکه محمود آبادی به دنبال پست و مقام نبوده است که حتما بگوییم حکم وزارت ارشاد اجرا شود، گفت: باید درهر سطحی برای خداٰ، توسعه استان و مردم فداکاری کنیم.
وی با تاکید بر این مطلب که نمایندگان استان کرمان نیز به دنبال قدم برداشتن در مسیر توسعه استان هستند، گفت: باید با توجه به ظرفیت های استان کرمان، محرومیت ها را از استان کرمان بزداییم و اگر من یا نمایندگان چالشی را ایجاد کنیم، مردم ضرر خواهند کرد.
وی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به عنوان افرادی اهل منطق و تعامل یاد کرد و ادامه داد: تاکنون به عنوان خدمتگزار مردم کرمان، هیچ مشکلی با نمایندگان استان نداشته ام.
وی بر همدلی رسانه ها نیز تاکید کرد و ادامه داد: هدف بزرگ ما مبارزه با فقر و محرومیت در استان کرمان است و همواره باید با همدلی و همکاری در این راستا گام برداریم.
وی تاکید کرد: درگیری های سیاسی و جناحی آفت بزرگ برای استان کرمان است و البته سلایق سیاسی را نمی توان حذف کرد و نباید توقع داشته باشیم که همه مثل یکدیگر فکر کنند.
وی تاکید کرد: اگر راه را انتخاب کردیم نباید از جوسازی ها بترسیم و باید برای رفع نیازهای مردم تمام تلاش خود را به کار گیریم.

*** اختیارات خود را به اشتراک نمی گذارم
رزم حسینی، گفت: ما براساس مشی خود اهل مشورت و تعامل هستیم اما اختیارات خود را با کسی به اشتراک نمی گذاریم.
وی با اشاره به اینکه همکاری خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم، تصریح کرد: وحدت موجود در استان کرمان بسیار خوب است و همه به دنبال پیشرفت و توسعه استان هستند و در این رابطه براساس قانون عمل می کنیم.

*** مشاور رسانه ای استاندار کرمان در 10 روز آینده معرفی می شود
استاندار کرمان گفت: مشاور رسانه ای استانداری کرمان را ظرف 10 روز آینده معرفی خواهیم کرد.ک/2
7440/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن