تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803343992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه ورزش روستایی اولویت مسوولان قرچک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه ورزش روستایی اولویت مسوولان قرچک است ورامین- ایرنا – سرپرست فرمانداری قرچک گفت : توسعه ورزش همگانی به ویژه ورزش روستایی اولویت مسوولان شهرستان قرچک است .


علی صادقی روز شنبه در دیدار با مسوولان اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک افزود :پرداختن به ورزش به ویژه ورزش همگانی از اهمیت زیادی در افزایش سطح سلامت و نشاط عمومی برخوردار است و باید تلاش کرد تا پرداختن به ورزش به عنوان فرهنگ عمومی برای تمامی اقشار جامعه تبدیل شود.
وی گفت: یکی از مهمترین راه های جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، توجه به ورزش عمومی است و مسوولین باید در برنامه ریزی های خود به گونه ای عمل نمایند تا اقشار مختلف به ویژه جوانان به حضور درعرصه های مختلف ورزشی به ویژه ورزش همگانی ترغیب و علاقمند شوند .
وی اظهار داشت : باید از انرژی جوانی در سطوح مختلف ورزش به ویژه ورزش قهرمانی بهره جست و این امر زمانی میسر می شود که توسعه ورزش همگانی به ویژه ورزش روستایی در اولویت مسوولین قرار گیرد .
وی از فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز مردم جهت پرداختن به ورزش به عنوان اولویت مسوولین ورزش و جوانان قرچک یاد کردو افزود : جوانان توانای شهرستان با امکانات و بضاعت محدود موفق شده اند تا عناوین متعدد استانی ، کشوری و جهانی کسب نمایند و در صورت فراهم شدن امکانات ، این افتخار آفرینی از رشد بیشتری برخوردار می شود .
سرپرست فرمانداری قرچک افزود : مسوولین در برنامه ریزی های خود می باید به تمرکز زدایی نیز توجه ویژه داشته باشند و باتوسعه ورزش به مناطق حاشیه ای به ویژه مناطق روستایی از پتانسیل موجود در این مناطق نیز بهترین بهره را برده و باعث شوند تا تمامی مردم از امکانات موجوددر شهرستان بهره مند شوند .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز در این دیدار گفت : در حال حاضر در شهرستان قرچک 11 هزار ورزشکار ساماندهی شده اند که این تعداد ورزشکار بیش از 350 عنوان قهرمانی در سطح استان ، کشور و جهان کسب کرده اند .
حسین قاسی زاده افزود: ورزش قرچک از جایگاهی ویژه و شناخته شده برخوردار است و مسوولین شهرستان با مد نظر قرار دادن شعار با ورزش قرچک را جهانی می کنیم تلاش داشته اند با رویکرد ورزش قهرمانی ، رشد و توسعه همه جانبه ورزش عمومی در جامعه به ویژه ورزش مدارس را مورد توجه قرار دهند.
وی اظهار داشت : حضور تیم فوتسال شهید منصوری ، قرچک را به قطب فوتسال کشور تبدیل نموده و هم اکنون 9 نفر از بازیکنان این تیم به تیم ملی فوتسال کشور دعوت شده اند که این امر نشان از ظرفیت بالای شهرستان در پرورش نخبگان ورزش دارد .
وی اظهار داشت : علاوه بر این تیم فوتسال دانش آموزی قرچک به نمایندگی از استان تهران در مسابقات فوتسال دانش آموزان کشور به مقام قهرمانی دست یافته که این تیم سال آینده به مسابقات جهانی دانش آموزان که در کشورایتالیا برگزار می شود اعزام خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد در سایه حمایت مسوولین شهرستانی و استانی شاهد رشد و توسعه روز افزون ورزش در سطح شهرستان قرچک بوده و زمینه افتخار آفرینی ورزشکاران این شهرستان برای منطقه و کشور فراهم شود .
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن