تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون ورزش روستایی عشایری در خاموشی به سر می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فدراسیون ورزش روستایی عشایری در خاموشی به سر می برد شهرکرد- ایرنا-رییس فدراسیون ورزش های روستایی عشایری گفت:این فدراسیون به دلیل قطع مکرر برق هم اکنون در خاموشی به سر می برد.


به گزارش ایرنا،ˈغلامرضا جعفری ˈ روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری افزود:برق این فدراسیون جمعه شب برای چند دقیقه ای وصل شد و دوباره از روز شنبه (امروز )برق فدراسیون قطع شده است.
به گفته وی،قطع برق فدراسیون از سوی وزارت نیرو صورت گرفته و علت این قطع شدن برق نیز تجاری بودن بخشی از فضای فدراسیون اعلام شده است.
رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور گفت:این فدراسیون تاکنون یک میلیارد ریال برای هزینه های اشتراک برق پرداخت کرده ولی وزارت نیرو به زمین فدراسیون اشتراک تجاری داده است .
به گفته وی،ورزش روستایی و عشایری نیازمند حمایت همه جانبه است چرا که جوانان روستایی و عشایری نیازمند ورزش و تفریح می باشند.
وی افزود:قهرمانان ورزشی سفیران فرهنگی ایران می باشند و باید اعتبارات ورزشی روستایی و عشایری در حد و اندازه 63هزار روستای موجود در کشور باشد.
به گزارش ایرنا،در مجمع هیات روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری ˈفخر الدین اسدی ˈ به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
7359
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن