تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802510375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان عمران و نوسازی بازوی اجرایی شهرداری کرج در پروژه های عمرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز ترکاشوند:
سازمان عمران و نوسازی بازوی اجرایی شهرداری کرج در پروژه های عمرانی است
کرج - خبرگزاری مهر: شهردار کرج گفت: در حال حاضر بیشترین فعالیت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در حوزه آسفالت است و با ایجاد تغییرات عمده این سازمان به بازوی شهرداری کرج در اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر تبدیل می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی و تصویب بودجه سال 93 سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با حضور حضور شهردار کرج، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری و شهرسازی شورای شهر، اعضای شورای سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، بازرس شورای سازمان ظهر شنبه در محل سالن جلسات این سازمان عمران و نوسازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی ترکاشوند، شهردار کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به نوپا بودن، اقدامات سازمان عمران مثبت بوده و مدیرعامل و پرسنل سازمان در تلاش برای تحقق جایگاه این مجموعه هستند.
 
ترکاشونددر ادامه تصریح کرد: ما مصمم هستیم که در بودجه سال 93 کمترین وابستگی سازمانها را به ماده 16 نشان دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر بیشترین فعالیت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در حوزه آسفالت است و باید این تغییر در سازمان شکل بگیرد که به عنوان بازوی اجرایی شهرداری، پروژه های عظیم عمرانی در شهر را عهده دار شود. احداث کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی گام موثری در کاهش مشکلات برداشته است این مسئول افزود: بهبود کمیت، ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح در معابر با توجه به اولویت‌بندی موضوعی است که باید مدنظر قرار گرفته و از سوی تمام مناطق عملیاتی شود و علاوه بر این سازمان باید نسبت به آسیب شناسی و نیازسنجی مناطق مبادرت ورزد.
 
در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اظهار داشت: مجموعه فعالیتهای سازمان، خدماتی است که این خدمات شامل، بخشی از عملیات عمرانی مجموعه  مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری کرج و شهرداریهای اقماری و همچنین سایر ارگانهای ذیربط در سطح شهر می باشد و احداث کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، عاملی در تعدیل و رفع مشکلات ناشی از کمبود آسفالت تلقی می شود که اجرای این طرح را می توان به عنوان یکی از برنامه‌های عمرانی مثبت و موفق مدیریت شهری کرج مطرح کرد.

علی سلطانی مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از مناطق شهرداری در حوزه آسفالت نسبت به پرداخت طلب خود به سازمان کوتاهی می کنند و امید است در آینده نزدیک با پیگیری های لازم این مناطق نسبت به پرداخت بدهی خود به سازمان تعجیل کنند. راه اندازی دفاتر تسهیل گری و خدمات نوسازی در شهر کرج در ادامه این نشست معاون بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از راه اندازی دفاتر تسهیل گری و خدمات نوسازی محدوده ها و محلات دارای بافت فرسوده مصوب شهر کرج در سال آتی خبر داد.

وی در ادامه گفت: شهر کرج با جمعیتی نزدیک به دو میلیون نفر و با وسعتی بیش از 160 کیلومتر مربع، یکی از مهمترین کلانشهرهای کشور به حساب می آید. وی در ادامه تاکید کرد: وجود ارتباط مستقیم با کلانشهر تهران، توسعه فعالیتهای اقتصادی در سالهای اخیر، تاسیس استان البرز با مرکزیت شهر کرج در این استان و همچنین وجود 785 هکتار بافت فرسوده در این کلانشهر، لزوم توجه هر چه بیشتر به تعریف و اجرای پروژه های زیرساختی و عمران شهری در این شهر را ایجاب می کند.

در ادامه جلسه ترکاشوند افزود: این روزها رئیس و اعضای شورای شهر روزهای شلوغی را سپری می کنند و در حال تصویب بودجه های سال 93 هستند که امید می رود با همدلی و تعامل مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری، روند این پروسه تسهیل شود.
تصویب بودجه های سازمان ها باید کارشناسانه باشد وی خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پرکار شورای شهر، با هماهنگی های مربوطه مقرر شد که جلسات شورای سازمانها با حضور نمایندگان شورای شهر به صورت جداگانه برگزار و مصوبات به شورای شهر ارائه شود.

وی با تاکید کرد: تصویب بودجه های سازمانها در سال 93 باید کاملا کارشناسی و دقیق صورت گیرد و در واقع باید با توجه به نیازها و ضرورتها این مهم تحقق یابد.

ترکاشوند گفت: باید اعتبارات ارائه شده به سازمانها که در سالهای گذشته در قالب ماده 16 بود، در قالب ماده 31 اختصاص یابد.

وی در پایان افزود: ضرورت درآمدزایی از سوی سازمانهای شهرداری احساس می شود و با توجه به اینکه در سال آینده شهرداری با کاهش ساخت و سازها مواجه خواهد بود، باید به درآمدزایی سازمانها  توجه ویژه ای شود. گفتنی است،  تصویب متمم بودجه سال 92 و بودجه سال 93 سازمان از مهمترین بندهای مصوبات شورای سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج محسوب می شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن