تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كسب تقديرنامه سه ستاره ملي تعهد به تعالي نظام پيشنهادات آبفاي قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵ب.ظ)
مدير دفتر تحقيقات و مديريت بهره وري شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد؛ كسب تقديرنامه سه ستاره ملي تعهد به تعالي نظام پيشنهادات آبفاي قم مدير دفتر تحقيقات و مديريت بهرهوري شرکت آب و فاضلاب استان قم از کسب تقديرنامه سه ستاره تعهد به تعالي نظام پيشنهادها از يازدهمين همايش و پنجمين جشنواره ملي نظام پيشنهادها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا غفاري با اشاره به برگزاري يازدهمين همايش و پنجمين جشنوراه ملي نظام پيشنهادها گفت: اين جشنواره به صورت ساليانه در جهت اعتلاي فرهنگ مديريت مشارکتي از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و توسط جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران برگزار ميشود.
وي با بيان اينکه ارزيابي نظام پيشنهادها در اين جشنواره ملي حول ۸ معيار و 70 زير معيار و بر اساس مدل تعالي سازماني (EFQM) انجام شده است، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب در نهايت توانست با کسب امتيازات لازم تقديرنامه سه ستاره تعهد به تعالي نظام پيشنهادها را کسب کند.
مدير دفتر تحقيقات و مديريت بهره وري شرکت آب و فاضلاب استان قم با بيان اينکه آبفاي قم در سال گذشته موفق به کسب تقديرنامه دو ستاره تعهد به تعالي نظام پيشنهادها شده بود، ابراز داشت: دريافت تقديرنامه سه ستاره در سال جاري، نشان از بهبود استقرار نظام پيشنهادها در آبفاي قم و تعهد و پايبندي به تعالي اين نظام در سازمان در سال 92 است.
وي با بيان اينکه استقرار نظام پيشنهادها در شرکت آب و فاضلاب استان قم از سال 1382 آغاز شد، يادآور شد: تا کنون 7 دوره نظام پذيرش و بررسي پيشنهادات در شرکت برگزار و در مجموع تعداد 791 پيشنهاد ثبت و بررسي شده است.
غفاري با اشاره به مشارکت خوب مديران، کارکنان آبفاي قم و برخي از شهروندان در نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها تصريح کرد: از مجموع پيشنهادات اجرا شده در طول استقرار نظام پيشنهادها در شرکت آب وفاضلاب بيش از سي ميليارد ريال صرفه جويي حاصل شده است.
يادآور مي شود در مراسم اختتاميه يازدهمين همايش و پنجمين جشنواره ملي نظام پيشنهادها که هفتم اسفند ماه در سالن کنفرانس دانشکده تربيت بدني دانشگاه تهران برگزار شد تقديرنامه سه ستاره تعهد به تعالي نظام پيشنهادها به مهندس عبدالحميد توکلي بينا مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اهدا شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن