تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803598076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش بارترافيکي و افزايش مسير هاي دسترسي در شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲ب.ظ)
شهردار منطقه 3 خبر داد: کاهش بارترافيکي و افزايش مسير هاي دسترسي در شمال تهران شهردار منطقه 3 تهران گفت: با اجراي طرح هاي جديد، بار ترافيکي محلات اين منطقه کاهش يافته و دسترسي شهروندان به مقاصد مورد نظر تسهيل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس فخر الدين سليماني در جلسه ديدار دکتر الهه راستگو عضو شوراي اسلامي شهر تهران با شوراياران محلات منطقه 3 با اشاره به اهميت موضوع ترافيکي در اين منطقه گفت: در حال حاضر روزانه حدود 2 ميليون جمعيت شناور وارد محدوده اين منطقه مي شوند که اين امر باعث افزايش بار ترافيکي آن مي شود.
مهندس سليماني با اشاره به اينکه طرح هاي مطالعاتي با به کار گيري سه گروه مشاوره در اين منطقه آغاز شده است افزود: تعريض معابر، احداث تقاطع هاي غير همسطح شامل زيرگذر و پل سواره رو و بررسي خروجي ها و ورودي ها از جمله راهکارهايي که است در اين طرح هاي مطالعاتي مورد بررسي قرار گرفته تا با اجراي آن علاوه بر کاهش بار ترافيکي، دسترسي شهروندان نيز تسهيل شود.
شهردار منطقه 3 با اشاره به تصويب کليات بودجه مورد نياز طرح هاي ترافيکي همچون تقاطع هاي غير همسطح و ساماندهي ميدان ونک ابراز اميدواري کرد: با تکميل برنامه مطالعاتي، طرح اجرايي از سال آينده آغاز شود.
مهندس سليماني در پاسخ به درخواست شواراياران براي احداث مجموعه هاي فرهنگي و ورزشي گفت: احداث مجموعه هاي فرهنگي نيازمند اختصاص زمين است که اين امر اغلب به دليل بافت متراکم منطقه، نبود ملک و قيمت بالاي آنها ميسر نيست و لي در عين حال مي توان از پتانسيل هاي بخش سرمايه گذار خصوصي در تامين سرانه ها ي فرهنگي استفاده کرد.
وي در ادامه از شناسايي چندين نقطه براي احداث مجموعه هاي فرهنگي و مذهبي خبر داد و افزود: از سوي ديگر احداث 8 مسجد در سطح منطقه پيش بيني شده است که تکميل آنها تا پايان سال آيند ه در برنامه اين منطقه قرار دارد.
مهندس سليماني در ادامه در پاسخ به درخواست هاي دبيران شوراياري محلات آرارات ،ده ونک و زرگنده گفت: توسعه و احداث مجموعه فرهنگي در مجاورت امامزاده قاضي الصابر، ساماندهي حاشيه بزرگراه شهيد چمران، خيابان مجيدي و محدوده دانشگاه الزهرا و احداث مجموعه تفرج گاهي در اين محدوده و همچنين احياي بوستان نونهالان در مجاورت کارگاه عمراني پروژه تونل صدر را از جمله برنامه هاي آتي در محلات است.
شهردار منطقه 3 تامين سرانه ها ي مورد نياز شهروندان را يکي از اولويت هاي مديريت شهري اين منطقه عنوان کرد و افزود: ضمن بررسي و بازديدهايي که از سطح منطقه صورت گرفته است چندين باغ قديمي در سطح منطقه شناسايي شده است که در نظر داريم در صورت توافق با مالکان از آنها براي تامين سرانه هاي مورد نياز شهروندان استفاده کنيم.
مهندس سليماني در خصوص نظارت بر ساخت و ساز و صدور پروانه هاي ساختماني در اين منطقه گفت: خوشبختانه علاوه بر دوره مديريت مهندس پشمچي زاده در اين منطقه که در زمينه صدور پروانه ساختماني حساسيت بالايي وجود داشت در حال حاضر نيز ما تلاش مي کنيم با رعايت دقيق طرح تفصيلي در پهنه مسکوني حداقل ها را لحاظ کنيم.
وي با اشاره به اينکه احداث تقاطع هاي غير همسطح از آلودگي هواي شهر تهران مي کاهد افزود: بر اساس بررسي هاي صورت گرفته از جمله تقاطع بزرگراه شهيد گمنام مشخص شد توقف طولاني مدت خودروها دريک تقاطع باعث تجمع آلودگي مي شود اما پس از اجراي اصلاح هندسي از ميزان آلاينده ها تا حدود زيادي کاسته شده است.
دکتر الهه راستگو سخنگوي کميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا ي اسلامي شهر تهران نيز در اين نشست ضمن ابراز خرسندي بازديدهاي ميداني را نشان از توجه واقعي مهندس سليماني شهردار منطقه 3 به نيازهاي شهروندان عنوان کرد و همچنين شوراياران را مصداقي از کارشناسان محلات ذکر کرد که صداي مردم را به گوش مسئولين مي رسانند.
وي با اشاره به اينکه در دوره جديد شوراري شهر در تلاش است که بيش از بيش از نظرات شوراياران استفاده شود افزود: ما زبان گوياي شما در شوراي اسلامي شهر تهران هستيم و نهايت تلاش خود را بر رفع نيازهاي محله شما به کار مي بنديم.
دکتر راستگو با اشاره مسووليت خود در کميته مشارکت هاي مردمي گفت: اين کميسيون از جمله کميسيون هاي فرهنگي شوراي شهر است که با تمامي محلات و مناطق شهر تهران در ارتباط است ضمن اينکه از تمام دوستان و علاقمندان براي بهبود وضعيت محلات استقبال مي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن