تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت 10 هزار خانواده قمي در طرح همياران بازيافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۳۲ب.ظ)
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم عنوان کرد: شرکت 10 هزار خانواده قمي در طرح همياران بازيافت مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: در سال جاري 10 هزار نفر از خانواده‌هاي قمي در طرح همياران بازيافت شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا بامداد اصل در چهارمين جشن بزرگ همياران بازيافت که در ورزشگاه شهيد حيدريان برگزار شد اظهار کرد: در سال 92 بيش از 10 هزار خانواده قمي در طرح همياران بازيافت شرکت کرده‌اند.
وي افزود: البته لازم است همه خانواده‌ها در چنين برنامه‌هايي مشارکت داشته باشند زيرا بازيافت پسماندها مسئله‌اي است که موجب بهينه‌سازي استفاده از مواد مختلف شده و از هدر رفتن ثروتي عظيم جلوگيري مي‌کند.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با بيان اينکه مديريت صحيح پسماندها موجب استفاده بهينه از هر آن چيزي مي‌شود که مورد استفاده ماست، خاطرنشان کرد: به همين منظور اوايل سال آينده کارخانه بازيافتي که با همکاري شرکتي خصوصي طراحي شده در قم راه‌اندازي خواهد شد.
وي ادامه داد: از استاندار و ساير مسئولاني که همياري خود را در امر بازيافت بهينه اعلام کرده‌اند تشکر مي‌کنيم.
بامداد با بيان اينکه مديريت شهري قم اهتمام ويژه‌اي در امر بازيافت بهينه دارد گفت: سازمان مديريت پسماند شهرداري قم درصدد است طي سال آينده طرح‌هايي ويژه به مرحله اجرا درآورد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم ادامه داد: اميدواريم در سال آينده همه اهالي قم در امر خطير بازيافت و مديريت پسماند شرکت کنند و ما هم بتوانيم وظايف خود را بهتر از گذشته انجام دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن