تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي استان کرمانشاه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۲ب.ظ)
جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي استان کرمانشاه برگزار مي‌شود مدير سراي روزنامه نگاران استان کرمانشاه گفت: در جشنوار مطبوعات استان کرمانشاه از رحيم معيني کرمانشاه، محمدتقي خسروي و محمد باقر احمدي پيشکسوت مطبوعات استان تجليل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه ؛ نخستين جشنواره فصلي مطبوعات استان کرمانشاه، با همت سراي روزنامه نگاران و همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، 12 اسفند ماه برگزار و از برترين‌هاي هر بخش تقدير خواهد شد.
خسرو پورکاظمي مدير سراي روزنامه نگاران استان کرمانشاه با اعلام اين خبر، افزود: خوشبختانه با اعلام فراخوان جشنواره استقبال شايان توجهي از سوي اصحاب رسانه استان از آن به عمل آمد و پس از دو بار تمديد مهلت براي ارسال آثار، اين آثار در اواخر آذر ماه براي داوري نهايي به کميته داوري مستقر در سراي روزنامه نگاران ايران ارسال شد.
وي ارتقاء فرهنگ روزنامه خواني و توجه به جايگاه و نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران استان کرمانشاه در سطح محلي و ملي، انعکاس دستاوردهاي مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان در هر فصل، ارج نهادن و تجليل از تلاشگران و فرهيختگان عرصه مطبوعات استان، بررسي وضعيت صنفي روزنامه نگاران استان و ارتقاء سطح کيفي توليدات فرهنگي درعرصه روزنامه نگاري را از هداف مهم برگزاري جشنواره فصلي مطبوعات دانست.
پور کاظمي گفت: اين جشنواره در دو بخش مطبوعات و خبرگزاري‌ها و در رشته‌هاي گزارش، مقاله، خبر، مصاحبه، سرمقاله و يادداشت، تيتر، گزارش تصويري، صفحه آرايي و طرح و کاريکاتور برگزار مي شود.
وي تصريح کرد: فعالان رسانه‌اي در بخش مطبوعات و خبرگزاري‌ها مجموعاً 386 اثر را به دبيرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و داوران نيز مطابق با مقررات و ضوابط قانوني نفرات اول تا سوم را معرفي خواهند کرد.
وي گفت: اين جشنواره ساعت 15 روز دوشنبه (12 اسفند) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار مي‌شود.
مدير سراي روزنامه نگاران استان کرمانشاه ابراز داشت: در اين مراسم به رحيم معيني کرمانشاه، محمدتقي خسروي نشان لياقت روزنامه نگاري کشوري و از محمد باقر احمدي پيشکسوت مطبوعات استان تجليل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن