تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802742066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرمانشاه ظرفيت تبديل شدن به قطب اقتصادي و توليدي كشور را داراست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۳۶ق.ظ)
استاندار كرمانشاه: كرمانشاه ظرفيت تبديل شدن به قطب اقتصادي و توليدي كشور را داراست استاندار كرمانشاه گفت: طرح هاي صنعتي و توليدي استان با جديت از سوي مجموعه مديريت ارشد استان پيگيري و دنبال خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ نشستي به منظور بررسي مشكلات طرح هاي صنعتي استان به رياست مهندس رضايي بابادي استاندار و با حضور مهندس افخمي مدير عامل بانك صنعت و معدن كشور و همچنين فعالين اقتصادي استان برگزار شد.
مهندس رضايي بابادي در اين نشست با اشاره به اينكه استان كرمانشاه از جمله استان هاي پرظرفيت و مستعد در حوزه طرح هاي صنعتي و توليدي است,خاطر نشان كرد:بايد توجه داشت كه استان كرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحميلي آسيب ها و نابساماني هاي فراواني را متحمل شد كه همين آسيب ها عامل عدم توسعه استان در ساليان متمادي را به دنبال داشت,بنابراين وظيفه مسئولين است كه در جهت شكوفايي و بالندگي بخش اقتصادي اين خطه از كشور با تلاش و همت مضاعفي عمل كنند.
وي همچنين تثبيت محوريت استان در غرب كشور را از پتانسيل هاي بالقوه اين استان عنوان كرد و گفت:مطمئنا ظرفيت هاي استان در حوزهاي مختلف صنعت ,صنايع تبدلي ,توليد محصولات استراتژيك كشاورزي و همچنين تقويت بخش گردشگري مي تواند اقتصاد استان را بيش از پيش شكوفا و بالنده كند.
مهندس رضايي بابادي در ادامه ابراز اميدواري كرد كه انشاءاله در آينده نزديك استان كرمانشاه نيز به قطب اقتصادي و توليدي در كشور تبديل شود و از قبل آن بسترهاي مناسب در جهت ايجاد اشتغال و رفع بيكاري جوانان استان فراهم گردد.
استاندار كرمانشاه همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به كتيبه بيستون كه ميراث كهن و ماندگار اين ديار در حوزه گردشگري است ‘ افزود:اميدواريم كه سرمايه گذاري در اين بخش هم مورد توجه فعالين اقتصادي استان قرار گيرد تا اينكه زمينه ساز توسعه صنعت توريسم و گردشگري در استان محسوب گردد.
همچنين مهندس افخمي مدير عامل بانك صنعت و معدن كشور در اين نشست نيز با اشاره به اينكه هيچ گونه محدويتي در پذيرش و معرفي طرح هاي صنعتي استان كرمانشاه به بانك صنعت و معدن نداريم,تصريح كرد: يقينا هدف از سفر بنده به استان برسي مشكلات طرح هاي صنعتي است ؛اما از صاحبان صنايع انتظار داريم كه در توجيهات فني و اقتصادي طرح هاي خود با مستندات توسعه استان در زمينه هاي اقتصادي اقدام نمايند.
مهندس افخمي همچنين پيگيري مشكلات مربوط به پروژه آناهيتا كه از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه است را از دغدغه هاي اصلي سفر خود عنوان كرد و گفت:اقدامات خوب و قابل توجهي از سوي مهنس رضايي استاندار كرمانشاه با مسئولين ارشد كشور ي در زمينه اتمام اين پروه كلان تاكنون صورت گرفته است كه انشاءاله ثمر بخش خواهد شد.
شايان ذكر است در اين نشست صاحبان طرح هاي اقتصادي به مشكلات و موانع پيش روي طرح هاي خود پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن