تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افلاکي: لوح‌تقدير مهماندوست را من دريافت کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افلاکي: لوح‌تقدير مهماندوست را من دريافت کردم
مربي سابق تيم ملي تکواندو گفت: مسئولان فدراسيون از اعضا تيم ملي ايران که در مسابقات جهاني 2011 عنوان قهرماني را کسب کرده بودند، تقدير کردند و در غياب مهماندوست لوح تقدير او را دريافت کردم.

 جرارد رابينسون رئيس تالار نام‌آوران تکواندوي جهان که براي اهدا کردن بالاترين نشان تکواندوي جهان به سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا و جام فجر در تهران حضور داشت، بهترين بهانه‌اي بود تا مسئولان فدراسيون ايران مراسمي را تدارک ببيند تا علاوه بر اهداي اين نشان از سوي رئيس تالار نام‌آوران به پولادگر از قهرمانان سال 2011 نيز تقدير و تشکر شود.

به گزارش فارس، مجيد افلاکي مربي سابق تيم ملي تکواندو که در کسب عنوان قهرماني تيم ملي در مسابقات جهاني سال 2011 سهم بزرگي داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: مسئولان فدراسيون پس از پايان جام باشگا‌ه‌هاي آسيا مراسمي را برگزار کردند که در آن مراسم رئيس تالار نام‌آوران تکواندوي جهان نيز حضور داشت و بالاترين لوح اين تالار به رئيس فدراسيون ايران اهدا شد. در ادامه مراسم مسئولان فدراسيون از اعضا تيم ملي ايران که در مسابقات جهاني 2011 عنوان قهرماني را کسب کرده بودند، تقدير کردند. البته تعدادي از تکواندوکاران که در آن مقطع عضو تيم ملي بودند در مراسم حضور نداشتند. به هر حال بيش از 2 سال بود که اين اتفاق مهم در تکواندوي ايران رخ داده بود و سرانجام از ملي‌پوشان تقدير شد، اما اي کاش برنامه‌ريزي طوري بود که همه نفرات در اين مراسم حضور داشتند.

وي در پاسخ به اين سؤال که گويا از رضا مهماندوست نيز تقدير و تشکر شده است، گفت: بله از سرمربي سابق تيم ملي که سهم بزرگي در قهرماني ايران در سال 2011 داشت تقدير و تشکر شد، اما با توجه به اينکه او در حال حاضر سرمربي تيم ملي چين تايپه است در مراسم حضور نداشت و من به جاي او لوح تقدير را دريافت کردم.

مربي سابق تيم ملي در ادامه گفت: بنده معتقدم که اين اتفاق خوبي بود که باعث شد تا دوران طلايي تکواندو در ذهن همه دوستداران اين رشته تداعي شود. البته اين مراسم در حضور رئيس تالار نام‌آوران تکواندوي جهان برگزار شد که فکر مي‌کنم اتفاق بزرگي بود.

وي در پايان گفت: حضور رئيس تالار نام آوران تکواندوي جهان در ايران نشان صلح و دوستي است. به اعتقاد من ورزشکاران در اين چند روز سفير صلح و دوستي شده‌ بودند و با پرچم داري به دنبال اين روابط بين‌المللي هستند که اين نويد خوبي براي همه مردم دنيا است.

شنبه 1392/12/10 00:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن