تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه لهستان: دیدگاه جهانیان در خصوص ایران باید عوض شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر خارجه لهستان: دیدگاه جهانیان در خصوص ایران باید عوض شود اصفهان - ایرنا- وزیر امور خارجه لهستان در دیدار با استاندار اصفهان گفت: باید دیدگاه مردم جهان در خصوص ایران عوض شود و به امنیت موجود در این کشور پی ببرند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان « رادوسلاو سیکوروسکی» روز جمعه در دیدار با رسول زرگرپور افزود: حضور نمایندگان وسایل ارتباط جمعی در ایران در این خصوص موثر است.
وزیر خارجه کشور لهستان با بیان اینکه شهرت اصفهان باعث حضور وی در این شهر شده است، گفت: در سفر به کشور عراق زیبایی معماری کشور ایران را مشاهده کردم و خوشحالم که امروز اصل این زیبایی ها را می بینم.
وی با اشاره به روابط دیپلماتیک 540 ساله ایران و لهستان گفت: مردم لهستان از حسن نیت ایران و موضوع هسته ای به خوبی آگاه هستند.
سیکوروسکی آماده سازی زمینه حضور مردم لهستان در اصفهان را خواستار شد و گفت: مردم لهستان توریست های کنجکاوی هستند و در صورت آشنایی با سابقه فرهنگی و تمدنی ایران حتما به این کشور سفر خواهند کرد.
وی به توانایی کشورش در بازسازی و حفاظت میراث تاریخی اشاره کرد و افزودˈ لهستان می تواند در زمینه گردشگری، ترمیم و بازسازی اماکن تاریخی همکاری و تعامل خوبی با مدیران استان اصفهان داشته باشد.
وزیر امور خارجه لهستان با استقبال از پیشنهادهای استاندار اصفهان آمادگی کامل کشورش را برای افزایش ارتباطات و گسترش همکاریهای استانی با اصفهان اعلام کرد.
سیکوروسکی با اشاره به حضور پناهجویان لهستانی که در جریان جنگ جهانی دوم به ایران پناهنده شدند و ایرانیان و بالاخص مردم اصفهان بخوبی آنان را میزباینی کردند این اقدام تاریخی را زمینه مثبت دیگری برای تعمیق مناسبات تاریخی بین دو کشور بیان کرد.
وزیر امور خارجه لهستان خواستار دایر شدن نمایندگی های وزارت امور خارجه ایران در استانهای این کشور جهت فعالیت های بیشتر کنسولی و سهولت ارتباطات اتباع دو کشور شد.
استاندار اصفهان نیز در دیدار با وزیر خارجه لهستان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید همکاری و اعتماد سازی در روابط با همه کشورها در جهت رشد و توسعه بیشتر مناسبات است.
زرگرپور با بیان اینکه اصفهان دروازه ورود به ایران است، افزود: خرسندم که امروز با وزیر امور خارجه کشوری دیدار می کنم که بیش از 500 سال سابقه همکاری و تجاری و اقتصادی را در تاریخ خود داریم.
وی با بیان اینکه این روابط با وجود و فراز و نشیب های فراوان همواره رو به توسعه بوده است، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین جدایی لهستان از کمونیست روابط به شکل جدیدی ادامه یافت.
نماینده عالی دولت در استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که این دیدار رشد و توسعه بیشتر مناسبات را به همراه داشته باشد.
زرگر پور با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید همکاری و اعتماد سازی در روابط با همه کشورهای دنیاست، تصریح کرد: مذاکرات ژنو نشان دهنده همین مطالبات در عرصه بین الملل است.
وی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام اجازه استفاده از سلاح های هسته ای را نمی دهد، افزود: کشورهای اروپایی می دانند که موضوع هسته ای ایران بهانه ای بیش نیست با این حال جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای اعتماد سازی متقابل و گسترش روابط با دیگر کشورها بکار می بندد.
زرگر پور به تاریخ و تمدن اصفهان اشاره کرد و افزود: اصفهان یکی از ده شهر دیدنی جهان و دارای بیش از 1600 اثر ثبت شده ملی و چهار اثر تاریخی ثبت شده در یونسکو است.
زرگر پور گفت: اصفهان نه تنها پایتخت فرهنگ و تمدن ایران است بلکه صنعتی ترین استان این کشور نیز بشمار می آید.
وی اصفهان را مرکز ادیان توحیدی خواند و اضافه کرد: قرنهاست که پیروان ادیان توحیدی در اصفهان به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری هفته های فرهنگی اصفهان در دیگر کشورها گفت: برگزاری هفته فرهنگی در ورشو با حضور هنرمندان صنایع دستی و تولید کنندگان می تواند در آشنایی مردم لهستان با فرهنگ و تمدن اصفهان تاثیر گذار باشد.
استاندار اصفهان اظهار کرد: حضور سرمایه گذاران لهستانی در ایران و مذاکره با اتاق بازرگانی اصفهان می تواند زمینه همکاری متقابل را بین استانهای دو کشور فراهم کند.
در این دیدار معاون وزیر فرهنگ لهستان و سفیر این کشور در ایران نیز حضور داشتند.
هیات لهستانی پس از این دیدار با حضور در گورستان ارامنه اصفهان، از مقبره پناهجویان لهستانی که در جریان جنگ جهانی دوم به ایران پناه آورده و در اصفهان ساکن شده بودند دیدن کردند.
وزیر خارجه لهستان که دیروز وارد اصفهان شده قرار است فردا در تهران با مقامات کشورمان دیدار و گفت وگو کند.
607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن