تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801777685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: در چند هفته اخیر بیش از 100 شرکت اروپایی به ایران سفر کرده‌اند/ وزیر خارجه سوئد: اکنون زمان تحریم‌های تخریبی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
روحانی: در چند هفته اخیر بیش از 100 شرکت اروپایی به ایران سفر کرده‌اند/ وزیر خارجه سوئد: اکنون زمان تحریم‌های تخریبی نیست

روحانی: در چند هفته اخیر بیش از 100 شرکت اروپایی به ایران سفر کرده‌اند/ وزیر خارجه سوئد: اکنون زمان تحریم‌های تخریبی نیست
رئیس‌جمهور اظهار کرد: انتخابات اخیر ریاست جمهوری و آراء گسترده مردم، فضای جدیدی را در جهان برای توسعه همکاری‌ها با ایران ایجاد کرده است.

به گزارش نامه نیوز،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار وزیر امور خارجه سوئد با اشاره به اینکه "بین ایران و اروپا روابط قوی و بسیار سنتی و دیرین وجود داشته است"، گفت: روابط اقتصادی ما پس از توافق اولیه با بسیاری از کشورهای اروپایی شروع شده و این روابط با شکلی کاملا جدید در حال توسعه یافتن است.

وی افزود: در چند هفته اخیر بیش از یکصد شرکت اروپایی به ایران سفر کرده و در حال مذاکره با طرف‌های ایرانی خود هستند، ما بر همین مبنا می‌توانیم روابط اقتصادیمان را با سوئد توسعه دهیم و بخش‌های خصوصی دو کشور در همه زمینه‌ها فعال شوند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه "ما متعهد به ان.پی.تی هستیم و تمامی اقدامات ما تحت نظارت آژانس بوده است و به تعبیر آژانس تاکنون هیچ انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نشده است"، گفت: لذا در ذهن مردم ایران در خصوص استاندارد دوگانه اروپا در زمینه مسأله هسته‌ای این سوال پدید آمده است که چرا برخی از کشورها برخلاف قوانین بین‌المللی و تجارت آزاد اقدام به تحریم‌های یکجانبه می‌کنند.

روحانی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و 1+5، اظهار کرد: ما کاملا برای مذاکرات در مرحله نهایی و حصول توافق آمادگی داریم و چنانچه طرف مقابل جدی و صادق باشد امکان رسیدن به توافق در کوتاه مدت وجود دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه "حضور ایرانیان در سوئد فرصت مغتنمی برای روابط فرهنگی و توسعه همکاری‌ها میان دو کشور است"، گفت: در فضای جدید بوجود آمده سفر ایرانیان خارج از کشور به ایران گسترش یافته و سرمایه‌گذاری‌های مشترک نیز توسعه یافته است.

وزیر خارجه سوئد: اکنون زمان تحریم‌های تخریبی نیست، زمان دیپلماسی سازنده است

در این دیدار وزیر خارجه سوئد نیز با ابراز خرسندی از فضای جدید بوجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران، گفت: برای ما ایران کشور بسیار مهمی است. ایران و سوئد از روابط حسنه و دیرینه‌ای برخوردارند. ما روابط اقتصادی قوی داریم و امیدواری زیادی در جامعه جهانی پس از شنیدن سخنرانی‌های جنابعالی ایجاد شده است.

کارل بیلت افزود: با انتخاب شما فضای جدیدی در دنیا ایجاد شده است و رفت و آمدهای فزاینده هیأت‌ها نشان‌دهنده این فضای جدید است. امیدوارم دو کشور بتوانند در این فضای جدید شاهد توسعه همکاری‌های اقتصادی گسترده باشند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی از مخالفان توافق هسته‌ای ایران و قدرت های جهانی گفت: اکنون زمان تحریم‌های تخریبی نیست بلکه زمان دیپلماسی سازنده است. متأسفانه تندروهایی در دو طرف هستند که برنامه‌های خود را دارند، اما ما در سوئد با صدای بلند گفته‌ایم که تحریم‌ها، راه حل نیستند و باید از دیپلماسی استفاده کرد.

وزیر امور خارجه سوئد در پایان اظهار کرد: حسن نیت کافی هر دو طرف می‌تواند شکاف بی‌اعتمادی میان ایران و غرب را برطرف کند.





1392/11/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن