تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802359819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به منابع داخلی مهم ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان البرز: توجه به منابع داخلی مهم ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی است کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ، توجه به استعدادها ،سرمایه ها و منابع داخلی را از مهم ترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی دانست.


به گزارش ایرنا / ˈحجت الاسلام سیدˈ محمد مهدی حسینی همدانیˈ درخطبه های این هفته نمازجمعه کرج افزود: درایران اسلامی باید برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی به نیروی انسانی توجه لازم شود چرا که همین مردم متدین و انقلابی با شجاعت و مردانگی تمام در برابر همه سختی ها و هجمه های دشمنان اسلام ایستاده اند و ذره ای عقب نشینی نکرده ا ند.
وی ادامه داد: تاکنون این مردم مشکلات را با توکل برخدا و تعامل با یکدیگرکرده اند.
خطیب جمعه کرج افزود: همانطورکه مقام معظم رهبری فرموده اند باید با اتخاذ تدابیرلازم مبتنی براقتصاد مقاومتی و تکیه بردانش و توانمندی نیروی انسانی و سرمایه های طبیعی داخلی، کشور را به سمت خودکفایی پیش ببریم.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز یادآورشد: غرب با اعمال تحریم ها درصدد ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان درنظام اسلامی است اما ملت ایران با تکیه برایمان به خدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری ، حربه های دشمنان را خنثی می کند.

*** زورگویان جهان برای اهداف خود حقوق سایر ملت ها را نادیده می گیرند
امام جمعه کرج با بیان اینکه تمام انسانها دارای حقوق مساوی در پیشگاه خداوند هستند، گفت: برخی قدرتهای زورگو برای رسیدن به اهداف شوم خود ، حقوق سایر ملت ها را نادیده می گیرند.
وی ادامه داد: همانطور که در قرآن کریم آمده است ، در دنیا هیچ فردی نسبت به فرد دیگری برتری ندارد وهمه انسانها اعم سیاه ، سفید و زرد تنها به واسطه تقوای الهی از همدیگر متمایز می شوند.
حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به تظاهرات سال 1960 سیاهپوستان به خاطر مبارزه با تبعیض درغرب گفت: دراین تظاهرات هزاران انسان سیاهپوست به خاک خون کشیده شدند که این نمونه اقدامات ضد بشری در دنیای استکباری محسوب می شود.
*** نباید به برخی افراد معلوم الحال اجازه قلم فرسایی دررسانه ها داد
خطیب جمعه کرج دربخش دیگری ازسخنانش با اشاره به درج مطالب خلاف موازین اسلامی در برخی رسانه های داخلی گفت: مسوولان نباید به برخی افراد معلوم الحال اجازه
قلم فرسایی در رسانه ها بدهند.
وی تاکید کرد:ازمسوولان انتظارمی رود با چنین افرادی به شدت برخورد قانونی کنند.
امام جمعه گفت: برخی از فضای به وجود آمده دردولت یازدهم می خواهند برای رسیدن به مقاصد خود بهره برداری کنند که باید بدانند در گذشته افرادی بودند مسیررا اشتباه رفتند و مردم پاسخ محکمی به آنان دادند.
وی ادامه داد: به این افراد هشدارمی دهیم که اگر تغییری درعملکرد و رفتارشان صورت نگیرد با آنها به طریق دیگر رفتارخواهد شد.
*** کمک به نیازمندان انس و الفت را در جامعه بیشتر می کند
نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره ) گفت: امروز مردم برخود واجب می دانند تا با قشرهای ضعیف و کم درآمد جامعه همکاری و همدردی کنند.
وی ادامه داد: کمک به نیازمندان موجب تقویت پیوند عاطفی و اجتماعی در جامعه اسلامی می شود و انس، الفت، برادری و مساوات را بوجود می آورد.
حجت الاسلام حسینی همدانی گفت: احسان و نیکوکاری درواقع تقسیم ثروت است که با این حرکت نوعدوستانه ، افراد ضعیف جامعه احساس تنهایی و بی کسی نمی کنند.
وی تاکید کرد: باید کمک به نیازمندان به شکلی ضورت گیرد که همه به صورت مساوی از حمایت ها برخوردار شوند تا فاصله طبقاتی به وجود نیاید.
خطیب جمعه کرج گفت: روی آوردن برخی به تجمل گرایی سبب شده تا به خود اجازه ندهند به نیازمندان کمک کنند.
*** پیشنهاد برگزاری مراسم دعا و نیایش پایان سال در مساجد البرز
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه لحظات تحویل سال جدید با شب جمعه مقارن شده ، از مردم خواست مراسم تحویل سال را همراه با دعا و نیایش در مساجد ، حسینیه ها و امامزادگان برگزار کنند.
وی گفت : با توجه به اینکه شب جمعه ، شب دعا و نیایش است بهتراست مردم این مراسم را درمکانهای معنوی برگزار نمایند و مصلی امام خمینی (ره ) کرج در این شب میزبان مردم است.
*** تاکید امام جمعه کرج برافزایش جمعیت
نماینده ولی فقیه دراستان البرز بخش دیگری ازسخنانش را به تشویق خانواده ها به افزایش جمعیت اختصاص داد و افزود: سقط جنین و اجرای برنامه های کنترل جمعیت به زیان جامعه و کشورخواهد بود.ک/2
7413/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن