تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802357877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراط در دولت اعتدال قابل قبول نيست/ انتقاد از نحوه استخدام در جهاد كشاورزي استان يزد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد حجت الاسلام حسيني:
افراط در دولت اعتدال قابل قبول نيست/ انتقاد از نحوه استخدام در جهاد كشاورزي استان يزد
ابركوه - خبرگزاري مهر: امام جمعه ابرکوه با انتقاد شدید از نحوه استخدام نیرو در جهاد کشاورزی استان یزد گفت: من نمی گویم زنان اشتغال نداشته باشند اما افراط در این حد در دولت اعتدال برای ما غیرقابل قبول است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ابرکوه اظهار داشت: به یک مبنای بدعتی که نتیجه رسوخ فرهنگ غربی در زندگی ما است اشاره می کنم و آن اینکه تدبیر و حکمت بالغه الهیه در نظام طبیعت و خلقت تمام مخلوقات را زوج آفریده و این زوجیت برای انسان هم هست اما زوج مذکر را مسئول زندگی مشترک خانوادگی می داند و نفقه و خرجی خانواده را بر مرد واجب کرده است و به تعبیر روانتر، قانون شرع و عقل این است که در زندگی، مردان، 10 زن و فرزند نان خور هستند و لذا ارث مرد را هم دو برابر زن قرار داده است. وی افزود: اما افکار وارداتی اندیشه فمنیستی که به نام تساوی حقوق زن و مرد، شئون اجتماعی و اشتغالی زن و مرد را یکسان می داند، در سیستم حکومتی ما هم نفوذ موریانه ای دارد و اینکه می بینیم در دولتهای گذشته تاکنون متولیان وزارت آموزش عالی با افتخار می گویند موجودیت دانشجویان دختر در دانشگاه ها بیشتر از پسران است، آیا فکر فردا را می کنند که چه خواهد شد و با ایجاد اشتغال پی در پی برای زنان، شما مسئولان، مسئول ولگردی و بیکاری جوانان و پسران هستید. حسینی تأکید کرد: شغل اصلی زن، امر ارزشمند مادری و خانه داری است اما وقتی شما کاری می کنید که مهد کودک، خانه بچه و مربی، مادر بچه شود و بچه از مهر مادر در خانه بی بهره باشد، چه انتظاری از عاطفه دینی برای نسل فردا دارید؟ حتي يك نيروي مرد در جهاد كشاورزي ابركوه گزينش نشده است وی تاكيد كرد: جای تعجب است که می شنویم در جهاد کشاورزی که دستگاهی برخاسته از انقلاب است، این وزارتخانه و مدیران استان به بهانه امتیاز و نمره برای اشتغال در ابرکوه، یک نیروی مرد هم گزینش نکرده اند و چه بسا در شهرهای دیگر هم گزینش و اشتغال دهی به زنان بیشتر از مردان است. حسینی گفت: اگر این کار حداقل از آموزش و پرورش بود، کسی حرف و اما نداشت اما مگر تا به حال زنان و دختران بیل زنی و کشاورزی داشته اند و یا دامداری کرده اند که پسران دفع و دختران را جذب می کنید؟ شما به چه مجوزی حق مردم را ضایع می کنید و جوانی را که باید فردا جوابگوی زندگی زن و بچه باشد، بیکار می کنید؟ خطیب جمعه ابرکوه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دیدار سران سه قوه با مقام معظم رهبری اظهار داشت: معظم له در این دیدار، راهکارهايی را در مورد مراحل اجرايی اقتصاد مقاومتی بیان کردند و سران سه قوه ملزم به صدور دستورالعل اجرايی برای پیگیری و تدوین نقشه راه در این خصوص شدند. اگر سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي با جديت پيگيري شود اقتصاد كشور رونق مي گيرد وی افزود: بر این باوریم که اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به طور جدی پیگیری و اجرایی شود، به طور قطع شاهد تقویت پایه های اقتصاد کشور و رونق گرفتن جامع چرخ اقتصادی میهن اسلامی خواهیم بود. حسینی ادامه داد: مطالبه مردم ما از سران قوای سه گانه این است که با اجرای دقیق دستور العمل ابلاغی مقام معظم رهبری به طور جدی وارد میدان شوند و سال 93 را سال شکوفايی مبانی اقتصادی و اجرايی شدن حماسه اقتصادی کنند. وی تاکید کرد: فرهنگ سازی در بحث اقتصاد مقاومتی نیز سوی دیگر کار است تا حمایت عملی مردم را در پی داشته باشد و تبدیل به گفتمان رایج و فراگیر شود. حسینی همچنین در سخنانی هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را نيز گرامی داشت.


۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن