تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801205956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی درمان اقتصاد کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اراک اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی درمان اقتصاد کشور است اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی درمان اقتصاد کشور در سال های آینده که نیاز به عمل و مجریان مناسب برای اجرای دارد.


به گزارش ایرنا، ˈ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ˈ در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: اقتصاد مقاومتی علاج دردهای اقتصادی و موجب عزت، قدرت و امنیت کشور در است که همه باید با کار و تلاش و همت مضاعف در اجرای صحیح آن نقش داشته باشند.
وی ادامه داد: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، مهم ترین مسیر برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در دو بعد درون گرا و بیرون گرا برنامه ریزی شده است ادامه داد: : بعد درونی آن با تکیه بر استعداد های، مدیریت، خلاقیت، کارآفرنی و ابتکار و بعد بیرونی آن با تکیه بر صادرات غیر نفتی و صادرات مواد پتروشیمی و جلوگیری از صادرات مواد اولیه پایه گذاری شده است.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی با استفاده از منابع و امکانات خدادادی کشور و نیروی انسانی متخصص می توانیم موفقیت اقتصادی کشور را تامین کنیم.
وی الگوی اقتصاد مقاومتی را ایرانی و اسلامی بودن آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اقتصادی که درون و تولید محور نباشد هر چند هم موفقیت هایی را طی کند اقتصاد توسعه یافته تلقی نمی شود.
امام جمعه اراک با بیان اینکه شعار ˈ ما می توانیم ˈعزم و اراده، تلاش و کوشش می خواهد خاطر نشان کرد: برای موفقیت بیشتر در عرصه اقتصادی باید تمامی مراکز علمی و دانشگاه ها با همکاری بخش خصوصی در کنار دولت فعال باشند و با تولید علم وفنآوری در کنار یکدیگر موجب پیشرفت کشور شوند.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به نزدیکی سال نو و ایام تعطیل و ماه های جمادی الاول و جمادی الثانی و عزاداری حضرت زهرا(ص) و تاسیس کمیته امداد توسط امام راحل(ره) از مردم خواست از اسراف و زیاده روی جلوگیری کنند و درصورت توان به نیازمندان و ایتام کمک و آنان را تحت پوشش خود قرار دهند.
وی ادامه داد: کمیته امام نهاد خدمتگزار و نیکوکار در داخل و خارج و هرکجا لازم است حضور دارد و با فعالیت در حوزه های کشاورزی، دامداری و آموزش و پرورش اصل را برتوانمند سازی افراد تحت پوشش خود قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری گفت: همان طور که شهر ها توسعه پیدا می کنند باید برای توسعه محیط زیست و منابع طبیعی نیز تلاش شود تا از آلودگی هوا در کلان شهر ها کاسته شود.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: برای کاهش آلودگی هوا در استان مرکزی باید پنج هزار هکتار زمین در نزدیکی شهرها به جنگل کاری و کاشت درختانی که به آب کمتری نیاز دارند اختصاص داده شود.ک/2
716/ 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن