تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد امام خمینی(ره) برای گسترش عدالت تلاش کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام حاتم نیا:
کمیته امداد امام خمینی(ره) برای گسترش عدالت تلاش کند
بهار- خبرگزاری مهر: امام جمعه شهر بهار با اشاره به اینکه كميته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار در حوزه هاي مختلف منشاء خدمت به افراد نيازمند است، گفت: بايد اين روند با جديت هرچه تمامتر دنبال و پيگيري شود تا زمينه براي نهادينه شدن عدالت در تمام بخش های این شهرستان مهیا شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا در خطبه های نماز جمعه امروز بعد از دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به نزدیک شدن به روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت: مردم و مسئولین شهرستان باید با مشاركت همه جابنه خود در روز احسان و نیکوکاری برای کمک به افراد نیازمند این منطقه گامهای مؤثری بردارند. حاتم نیا با بیان اینکه شهرستان بهار از حیث دارا بودن خیرین فعال در عرصه های متفاوت اجتماعی، غنی است، اذعان داشت: مشاركت مردم براي حضور در جشن احسان و نيكوكاري با هدف كمك به افراد نيازمند در جامعه يك امر لازم و ضروري است پس بايد مردم به خصوص جامعه خیرین را براي حضور در برنامه هاي اين چنين در جامعه تشويق و ترغيب كرد. وي با اشاره به اینکه در طول سالهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، كميته امداد خدمات زيادي به افراد نيازمند ارائه كرده است، افزود: انتظار مي رود كه با مشاركت مردم در كارهاي خير و خداپسندانه شاهد كاهش افراد نيازمند باشيم و مردم در شرايط بهتري زندگي كنند. حاتم نیا افزود: كميته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار نیز در حوزه هاي مختلف منشاء خدمت به افراد نيازمند است و بايد اين روند با جديت هر چه تمامتر دنبال و پيگيري شود تا زمينه براي نهادينه شدن عدالت در تمام بخش های این شهرستان مهیا شود. وي همچنین در خصوص تغيير مديريت ارشد شهرستان بهار نیز اذعان داشت: در جريان تغيير و تحولات مديريتي بايد زمينه براي پیشرفت و توسعه شهرستان در حوزه هایی که در حال توسعه هستند، فراهم شود. حاتم نیا با اشاره به اهميت مديران توانمند در ارتقاء وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع، گفت: تغيير و تحولات مديريتي يك امر طبيعي است ولي بايد تلاش شود كه فرصت خدمت گذاري براي مديران توانمند فراهم شود تا پيگيري امورات مردم در ادارات و سازمان هاي دولتي با وقفه مواجه نشود.


۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن