تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802897364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد امام خمینی (ره) امور فرهنگی جوانان را به جد دنبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز مهربانیان:
کمیته امداد امام خمینی (ره) امور فرهنگی جوانان را به جد دنبال می کند
کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد نه تنها در بخش حمایتهای مادی که در امور فرهنگی نیز خدمات ارزنده ای به خانواده های تحت پوشش ارائه داده است.



به گزارش خبرنگار مهر، همایش بررسی سبک زندگی اسلامی با حضور بهروز مهربانیان مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره)، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی و شماری از کارشناسان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز شامگاه چهارشنبه در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد. مهربانیان در این همایش با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: این نهاد نه تنها در بخش حمایتهای مادی که در امور فرهنگی نیز خدمات ارزنده ای به خانواده های تحت پوشش ارائه داده است. وی گفت: این بخشی از رسالت و نقش کمیته امداد است که در حوزه فرهنگ نیز منشا خیر و برکات فراوانی است به نحوی که یکی از اقدامات تاثیر گذار کمیته امداد، توانمند سازی و ارائه خدمات به دانشجویان است که تاکنون با حمایت این نهاد 80 هزار جوان از مراکز دانشگاهی کشور دانش آموخته شده اند. مهربانیان با اشاره به اینکه اکنون نیز 90 هزار دانش آموز در کشور زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره ) قرار دارند، اظهار داشت: در سال آینده برنامه های فرهنگی و علمی تخصصی در زمینه های مختلف برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش پیش بینی شده است. مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: این نهاد علاوه بر حمایت های مادی به امور فرهنگی خانواده ها و نوجوانان و جوانان نیازمند در کشور اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: برگزاری جشنواره های قرآنی، هنری، ورزشی و تربیتی علمی از برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در کشور است.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره ) توجه به سبک زندگی اسلامی و گسترش برنامه های فرهنگی در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش را از برنامه های این نهاد برشمرد. کولیوند: اجازه ندهیم شبکه های بیگانه سبک زندگی ما را تعیین کنند محمد جواد کولیوند نیز در این همایش با اشاره به ظهور فرقه های انحرافی در جامعه گفت: اکنون نسل جوان ما با یک سری فرقه های نو ظهور دینی مواجه است، از این رو فرهیختگان، فرهنگسازان، آموزش و پرورش، دانشگاهها و روحانیون مسئولیتشان سنگین تر است و باید فضا را طوری بسازند که جوانان دنبال این فرقه ها نروند. وی افزود: باید از نفوذ گسترش مسائل و معضلاتی مانند احساس بی هویتی دینی، اعتیاد و فساد و فحشا در جامعه پیشگیری کرد.

کولیوند گفت: بیش از سه هزار شبکه ماهواره ای و 145شبکه فارسی زبان تهاجم فرهنگی علیه جامعه اسلامی را آغاز کرده اند و به نوعی می توان گفت به ما سبک زندگی می دهند. این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید این مسئله به طور جدی پیگیری شود، گفت: نباید بگذاریم شبکه های خارجی سبک زندگی ما را تعیین کنند و برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را در خودمان پیاده و پس از آن برای دیگران اجرا کنیم. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سبک زندگی ما باید الگوبرداری از پیامبر (ص)، قرآن خواندن و پیروی از سنت و روش پیامبر (ص) باشد. کولیوند از اعتیاد به عنوان مهمترین آسیب اجتماعی در جامعه نام برد. در این همایش کارشناسان مسائل مختلف در زمینه چگونگی تربیت اسلامی بین خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد مسائلی را مطرح کردند.


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن