تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803180894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: بازي با الشباب بِکِش بِکِش نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي: بازي با الشباب بِکِش بِکِش نبود
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:کجاي بازي با الشباب بِکِش بِکِش بود که مربي حريف گفته ما بازي مستقيم انجام داديم.

امير قلعه‌نويي در خصوص انتقادات بعد از بازي با الشباب و صحبت‌هايي که پيرامون ميانگين سني بالاي بازيکنان اين تيم مطرح مي‌شود، گفت: يک زماني قيمت بازيکنان جوان خيلي ارزان بود. سال 80 زماني که من به استقلال آمدم 10 جوان گمنام مثل وحيد طالب‌لو، داود سيدعباسي، اميرحسين صادقي و خيلي‌هاي ديگر را به تيم آورديم اما حالا براي گرفتن يک بازيکن جوان بايد سه ميليارد پول دهيم. دوستان خيلي از واقعيت‌ها را نمي‌گويند و دو سه روز است که مي‌گويند تيم پير است و از اين حرف‌ها مي‌زنند. کارشناسي بعد از بازي خيلي راحت است ولي اينکه واقعيت را به مردم بگوييم مهمتر از کارشناسي است.

به نقل از فارس، سرمربي تيم استقلال افزود: اينکه با حب و بغض صحبت کنيد، کارشناسي نيست. بنده سالي که به استقلال آمدم بعد از سه سال هم تيم قهرمان شد و هم به جمع 4 تيم برتر آسيا راه پيدا کرديم. ما زوج‌سازي و ايجاد مثلث کرده بوديم ولي متاسفانه آنها امسال از بين رفت. حال چه خواسته چه ناخواسته اما اتفاقاتي امسال رخ داد در هيچ تيمي در دنيا رخ نمي‌دهد. کدام تيم ليگ برتري را سراغ داريد که وسط فصل بازيکنانش بروند. حمودي و جباري ابتداي فصل رفتند. مجيدي خداحافظي کرد و بعد از آن منتظري و نکونام رفتند.

قلعه‌نويي ادامه داد: خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده مثلا به اندازه يک بازيکن رقيب ما براي ما بازي نکردند. من چه کاري مي‌توانم انجام دهم؟ وقتي منِ مربي دستم خالي است بايد به اندازه موجودي از من توقع داشته باشند اما همين جا قول مي‌دهم چه در ليگ و چه در آسيا به شرايط آرماني خواهيم رسيد.

سرمربي تيم استقلال در خصوص اظهار نظر مربي الشباب که گفته بود استقلال سيستم مشخصي نداشت و رو به بازي مستقيم آورده بود، گفت: اصلا چنين چيزي نيست اتفاقا گردش توپ ما بسيار عالي بود و عمق دفاع حريف را نشانه رفته بوديم. کجاي بازي ما بکش بکش بود؟ اين بازي جزو بازي‌هايي بود که اصلا بازي مستقيم انجام نداديم و خوب کار کرديم. ولي مثلا آن توپي که عمران‌زاده از دست داد و يا ضربه نظري و ضربه سر آرش برهاني را نمي‌توان بکش بکش ناميد و به اعتقاد من اين حرف‌ها درست نيست.

سرمربي تيم استقلال تاکيد کرد: ما هم در مقابل ملوان و هم در مقابل الشباب شايسته باخت نبوديم و شکست هم جزئي از فوتبال است. اگر بيک‌زاده برگردد شرايط ما بهتر خواهد شد و حتي اعتقاد دارم اين الشباب را در رياض هم مي‌توان شکست داد ولي از طرفداران استقلال توقع دارم.

قلعه‌نويي با اشاره به شعارهاي تماشاگران پس از شکست مقابل الشباب گفت: اتفاقا اصل غيرت اين بازيکنان هستند که با هر شرايطي براي استقلال بازي مي‌کنند. من نمي‌خواهم مشکلات اقتصادي را باز کنم چون پول کم و زياد آمده و فتح‌الله‌زاده و هيأت مديره تلاش‌ خود را انجام داده‌اند ولي ما دغدغه‌هاي مالي زيادي داريم و از طرفداران استقلال مي‌خواهم کلاه خود را قاضي کنند. اين بازيکنان باغيرت هستند و آن چيزي که در توان‌شان است را خرج مي‌کنند شايد انتظار ما در استقلال بالاتر است ولي انصافا بچه‌هاي ما تلاش مي‌کنند.

وي تاکيد کرد: بازيکن که مشکل مالي دارد و با تمام وجود در زمين حاضر مي‌شود در مقابلش کلمه بي‌غيرت درست نيست. هر چند من بعد از بازي با ملوان سر بازيکنانم داد و بيداد کردم ولي دوست دارم طرفداران هم صبر داشته باشند و هم کلاه‌شان را قاضي کنند.

جمعه 1392/12/09 11:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن