تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805485922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس اسير خودزني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرسپوليس اسير خودزني
حال و روز خوشي ندارند. هر روز يك خبر و مصاحبه دردسر‌ساز به حواشي اين تيم اضافه مي‌كند و پيشكسوتان و قديمي هايشان نيز خيال آتش بس دادن ندارند.
اين شرح حال پرسپوليس است، پرسپوليسي كه ميليون‌ها هوادار دارد و به كمتر از قهرماني راضي نمي‌شوند. هرچند كه شاگردان دايي با پيروزي بر صبا دوباره خود را به عنوان مدعي قهرماني معرفي كردند اما با وضعيت فعلي دستيابي به اين موفقيت مبهم به نظر مي‌رسد. پس از رفتن رويانيان و پست گرفتن علي پروين حواشي سرخپوشان نه تنها كم نشد بلكه اخبار جنجالي و حاشيه‌ها شكل تازه و جدي‌تري به خود گرفت. از توهين‌هاي بي‌پايان محمد مايلي كهن تا بحث بازداشت شيريني، فروش باشگاه و درگيري لفظي دايي با پروين تمامي اين اتفاقات زمينه افت پرسپوليس را فراهم كرده است.
تقريباً روزي نيست كه در صفحه اول روزنامه‌ها، خبري از اتفاقات حاشيه‌اي پرسپوليس ديده نشود. حالا بحث تازه انتخاب جانشين شيريني است. حداقل سه چهار پيشكسوت اين تيم در مورد پيشنهادي كه از سوي پروين به آنها شده مصاحبه كرده‌اند. اين در حالي است كه هنوز خبري از بركناري سرپرست فعلي مطرح نشده. تنها گمانه‌زني در اين خصوص در رسانه‌ها مطرح شده است. اما قديمي‌هاي پرسپوليس گويا آماده‌اند تا خودشان دستي دستي به حواشي دامن بزنند. با توجه به بازداشت شيريني هيچ بعيد نيست كه سلطان خيلي زود جايگزيني براي او انتخاب كند ولي بد نيست قديمي‌ها تا اندازه‌اي سعه صدر به خرج دهند. همين چند روز پيش نيز بحثي مطرح شد كه اتفاقا به اهالي قلم هم مربوط مي‌شود، موضوع دخل و خرج‌هاي باشگاه و خبرنگارهاست. گفته مي‌شود حسابرسان باشگاه به اسنادي دست يافته‌اند كه نشان مي‌دهد رويانيان و برخي از اهالي رسانه سر و سري با هم داشته‌اند. با رسانه‌اي شدن اين ادعا كه هنوز صحت و سقم آن تأييد نشده خيلي‌ها قند در دلشان آب شد و براي آنكه عقده‌گشايي كنند دست به تخريب اهالي زحمت كش رسانه و به ويژه پرسپوليسي‌ها زدند.
متأسفانه هستند كساني كه با هر موج تازه‌اي كه به راه مي‌افتد همسو مي‌شوند و براي مطرح كردن خود دست به هركاري مي‌زنند و در چنين شرايطي خواسته يا ناخواسته تيشه به ريشه باشگاهي كه سال‌هاي سال برايش زحمت كشيده‌اند و آن را خانه خود قلمداد مي‌كنند مي‌زنند. بايد قبول كرد كه پرسپوليس در گرداب حاشيه اسير شده، گردابي كه تنها با دست و پا زدن نمي‌توان از دستش خلاص شد. براي فرار از اين گرداب ضروري است كه اهالي اين باشگاه از قديمي و پيشكسوت تا مربي و سرپرست و بازيكن دست به دست هم دهند. البته منظورمان اين نيست كه براي خالي نبودن عريضه جلسه تشكيل دهيد و آنها كه چشم ديدن هم را ندارند را دور هم جمع كرده و مجبورشان كنيد كه لبخند تحويل مردم دهند.
اين يك واقعيت است كه فقط خود پرسپوليسي‌ها هستند كه مي‌توانند از بروز دوباره چنين اتفاقاتي پيشگيري كنند. بزرگاني كه نزد هواداران محبوبيت زيادي دارند اگر كمر همت ببندند اين توانايي را دارند كه به كمك پرسپوليس بيايند و در راه حل مشكلات نقش مهمي را ايفا كنند. بدون شك انتظار هواداران هم به غير از اين نيست. همدلي و اتحاد، البته به معني واقعي كلمه، رمز موفقيت تيم‌هاي بزرگ است؛ دوفاكتور كليدي كه اين روزها اثري از آنها در پرسپوليس ديده نمي‌شود.


نویسنده : شيوا نوروزي 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 09 اسفند 1392 - 10:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن