تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي، پيش درآمد و کليد حماسه اقتصادي در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۸ق.ظ)
استاندار لرستان: ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي، پيش درآمد و کليد حماسه اقتصادي در کشور است استاندار لرستان گفت: ابلاغ سياست هاي کلان اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حقيقت پيش درآمد و کليد حماسه اقتصادي در کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج ، مهندس بازوند در شوراي توسعه و برنامه ريزي استان افزود: از جمله تبعات مثبت و دستاوردهاي ارزشمند خلق حماسه سياسي در انتخابات رياست جمهوري، حضور دوباره کشورهاي غربي در پاي ميز مذاکره با ايران اسلامي و کسب موفقيت ژنو بود.
وي با اشاره به تشکيل جلسه سران سه قوه در خصوص ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي، اظهار کرد: درهمين راستا رييس جمهوري سياست هاي اجرايي در خصوص اقتصاد مقاومتي را در 11 ماده به معاون اول خود ابلاغ کرده است.
استاندار لرستان گفت: اقتصاد مقاومتي در حقيقت راهکارهاي توسعه گراست که دولت يازدهم از ابتداي فعاليت سياست هاي متناسب با اين موضوع را در دستور کار قرار داده است.
مهندس بازوند افزود: همگان براين باورند که ابلاغ و اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي راهکار اصلي رفع مشکلات موجود کشور در حوزه هاي اقتصادي است.
به گفته استاندار لرستان، درهمين رابطه کميته اي براي اجراي سياست هاي ابلاغ شده اقتصاد مقاومتي در استان لرستان تشکيل شده و اين سياست ها به عنوان نقشه راه استان براي فعاليت هاي اقتصادي سال 93 بکار گرفته مي شود.
مهندس بازوند اظهار کرد: مديريت ارشد اجرايي استان و ديگر مسوولان استان براين باروند که با توجه به مشکلات اقتصادي موجود در لرستان، اجراي سياست هاي ابلاغي در خصوص اقتصاد مقاومتي موجب رفع بسياري از مشکلات و محروميت هاي اين استان خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن