تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با خدمت به خلق مي‌توان به مقام قرب الهي راه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵ب.ظ)
استاد حوزه علميه قم: با خدمت به خلق مي‌توان به مقام قرب الهي راه يافت استاد حوزه علميه با بيان اينكه خدمت به خلق از هر عبادتي بالاتر است گفت: شهرداي سازماني است كه مي‌توان در آن با خدمت به خلق به مقام قرب الهي راه پيدا كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين احمد عابدي در همايش علمي «ظرفيت يادگيري جمعي در سازمان» كه امروز از سوي شهرداري قم برگزار شد، با بيان اينكه خدمت به خلق از هر عبادتي بالاتر است گفت: جايي كه شما خدمت مي‌كنيد انسان مي‌تواند به والاترين مقام قرب الهي راه پيدا كند.
وي بيان كرد: اگر كسي مي‌خواهد براي كاري انجام دهد كه هر شب حاصل دسترنج خود را داشته باشد تجارت كند، اگر مي‌خواهد براي يك سال خود برنامه ريزي كند كشاورزي و براي برنامه ريزي صد ساله آموزش ببيند.
استاد حوزه علميه با اشاره به اهميت عاقبت بخيري گفت: شيطان با 6 هزار سال عبادت با يك تكبر ورزيدن و غرور مورد لعن خدا قرار گرفت.
عابدي با بيان اينكه در قرآن آياتي در خصوص عاقبت به خيري و عاقبت به شري آمده است گفت: جادوگران زمان حضرت موسي (ع) صبح كافر بودند و فرعون را سجده مي‌كردند اما در ساعاتي ديگر عاقب بخير شدند و به خدا ايمان آوردند.
وي در ادامه به اعمالي اشاره كرد كه موجب عاقب به شر شدن مي‌شود و گفت: تهمت يا نسبت ناروا دادن، نفرين و آهي كه پشت سر فردي باشد، قسم دروغ، شراب خوردن، توهين به قرآن و خدا از اعمالي است كه موجب عاقبت به شر شدن مي‌شود.
استاد حوزه علميه گفت: اعمالي نيز وجود دارد كه موجب عاقبت بخيري مي‌شود كه از جمله آن صلوات فرستادن بر رسول اكرم (ص)، قرآن خواندن، احترام افراد فقير و... است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن