تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803108234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگداشت شهید کریمپور و 200 شهید دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان با حضور خانواده شهدا؛
بزرگداشت شهید کریمپور و 200 شهید دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد
زاهدان - خبرگزاری مهر: یازدهمین یادواره شهید محمد حسین کریمپور و تعداد 200 شهید هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی و خانواده های شهدا در زاهدان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم یازدهمین یادواره شهید کریمپور و 200 شهید غرب زاهدان که شامگاه پنجشنبه در مسجد الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد جمع زیادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا و مسئولان محلی با نوحه سرایی حاج صادق آهنگران باری دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و یاد و خاطر آنها را گرامی داشتند. مدیر مرکز جامع علوم اسلامی قم نیز طی سخنرانی در این آیین اظهار داشت: ایرانیان در گسترش اسلام و حفظ ارزش های دینی نقش مهمی داشتند و حتی رسول مکرم اسلام (ص) در این رابطه فرموده اند: در آخرالزمان زمینه ساز ظهور فرزندمان مهدی (عج) ایرانیان خواهند بود. حجت الاسلام مسعود عالی با اشاره به اهداف معنوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) سه هدف را از جمله برافراشته ساختن پرچم زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)، بیداری اسلامی و گسترش معنویت خواهی را در جهان دنبال می کردند. وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هدف نخست محقق شد و بستر بیداری اسلامی نیز همانطور که در حال حاضر در بسیاری از بلاد اسلامی قابل مشاهده است با مجاهدت های ایشان فراهم شد. وی با بیان اینکه سومین هدف امام راحل و گسترش معنویت خواهی در جهان نیز در حال حاضر طرفداران بی شماری را در تمام دنیا و حتی در آمریکا جذب و به این موضوع معطوف ساخته است، افزود: توطئه اسلام هراسی و ایران هراسی که از طرف دشمنان اسلام و غربی ها به آن دامن زده می شود در راستای پیشگیری و جلوگیری از گسترش همین موج معنویت خواهی است که انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد کرده است. حجت الاسلام عالی با اشاره به تحولات اخیر سوریه و درگیری های موجود در منطقه نیز اظهار داشت: کشورهایی که ادعای رهبری جهان اسلام را دارند و خادم الحرمین محسوب می شوند در حال حاضر با کمک های مالی خود از گروه های تروریستی تیشه به ریشه اسلام می زنند. وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از تروریست هایی که ادعای مسلمانی دارند به جای مقابله با دشمنان اسلام و یهودیان در مقابل مسلمانان صف آرایی کرده و شیعیان را به خاک و خون می کشند. به گزارش خبرنگارمهر، آیین گرامیداشت شهید کریمپور و 200 شهید غرب زاهدان شامگاه پنجشنبه با مداحی صادق آهنگران و قرائت پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در زاهدان پایان یافت. حاج محمدحسین کریمپور؛ بهشتی سیستان و بلوچستان بود حاج محمد حسین کریمپور از جمله افراد انقلابی بود که نخستین راهپیمایی را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زاهدان براه انداخت و بواسطه ارتباط مستمر با مقام معظم رهبری در زمان تبعید ایشان در ایرانشهر توانست به عنوان بازوی مشورتی قابل اعتماد نقش موثری در اصلاح امور ایفا نماید تا آنجا که مقام معظم رهبری به ایشان لقب بهشتی سیستان و بلوچستان دادند. شهید کریمپور با آغاز انقلاب اسلامی نقش بیشتری را در صحنه سیاسی استان ایفا کرد و با توجه به شناخت قبلی رهبران و بزرگان انقلاب توانست علاوه بر مسئولیتی که به او محول شده بود به عنوان یک بازوی مشورتی قابل اعتماد در ارائه تحلیل های صحیح و واقع بینانه به اصلاح روند امور کمک کند. شهید کریمپور پس از پیروزی انقلاب با هدف حراست و پاسداری از آرمان های امام و انقلاب به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در آخرین نوبتی که در سال 1365 به جبهه شلمچه اعزام شد در میدان نبرد  به فیض شهادت نایل آمد.


۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن