تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803075295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان اعلام ليست تيم‌ملي کم‌خردانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زمان اعلام ليست تيم‌ملي کم‌خردانه بود
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تاکيد کرد اعلام ليست تيم ملي پيش از اولين ديدار اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا روي عملکرد زردپوشان در ديدار با السد تاثير گذاشته است.

مهرزاد خليليان در خصوص ديدار السد - سپاهان که با شکست 3 بر يک نماينده کشورمان همراه بود عنوان کرد: بازي و نتيجه خيلي بدي بود و حتي اگر مي‌توانستيم از السد مساوي هم بگيريم نتيجه خوبي رقم مي‌خورد اما اين اتفاق نيفتاد.

به نقل از تسنيم، وي با اشاره به صحبت‌هاي زلاتکو کرانچار مبني بر اينکه سپاهان روي عدم تمرکز بازي را به السد واگذار کرد، افزود: من به عدم تمرکز، عدم تجربه را هم اضافه مي‌کنم و به نظرم مي‌توانستيم 10 دقيقه پاياني بازي را اداره کنيم تا با امتياز از قطر به اصفهان بازگرديم.

خليليان تاکيد کرد: بايد بعد از اينکه گل مساوي را به ثمر رسانديم و بازي 10 دقيقه پاياني خود را طي مي‌کرد به کار گروهي مي‌پرداختيم و با پاسکاري بازي را به گوشه‌ها مي‌برديم اما علاوه بر اين, اشتباهات فردي هم در زمين داشتيم و به همين دليل نتيجه را در دقايق پاياني واگذار کرديم. اشتباهات داوري هم در اين بازي بود اما نکته جالبي که آقاي تاج هم به آن اشاره کرد اعلام ليست تيم ملي پيش از آغاز ديدار با السد بود که البته آقاي تاج به ما اعلام کرد اين موضوع را از فدراسيون پيگيري خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه اعلام نام 4 بازيکن تيم سپاهان براي حضور در تيم ملي تمرکز بازيکنان اين تيم را به هم زد، گفت: اعلام ليست تيم ملي پيش از آغاز مسابقه ما کار کم‌خردانه‌اي بود که متاسفانه انجام شد و برخي بازيکنان جوان ما را تحريک کرد و تمرکز آنها را به هم ريخت. مسئولان تيم ملي مي‌توانستند صبر بيشتري داشته باشند و بعد ليست تيم ملي را اعلام کنند و در اين صورت هيچ اتفاقي هم نمي‌افتاد. البته اين مسائل توجيه نتيجه‌اي که برابر السد رقم خورد نيست، بهانه نمي‌آوريم و اين نتيجه را قبول داريم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه شکست در اولين ديدار ليگ قهرمانان آسيا شرايط را براي اين تبم سخت‌تر نمي‌کند، اظهار داشت: تئوري ما اين است که چيزي به اسم شکست وجود ندارد و اين نتايج براي تيم ما تجربه محسوب مي‌شود. اين نتايج اندوخته‌‌هاي بسيار ارزشمند و گران بها هستند که قيمت سنگيني دارد تا بازيکنان ياد بگيرند در ديدارهاي آينده به چه شکل تمرکز و بازي کنند. بازيکنان بايد با اين شکست ياد بگيرند که چگونه برابر فشارها ايستادگي کنند و نتيجه‌اي که در خارج از خانه براي ما خوب بود را با نتيجه‌اي بد عوض نکنند.

«در 2 ديدار آينده و در اصفهان به مصاف الهلال عربستان و الاهلي امارات مي‌رويد. امکان جبران نتيجه ديدار با السد در اين ديدارها وجود دارد؟» مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سوال گفت: اميدوارم در اين 2 بازي 6 امتياز بگيريم اما بايد به اين موضوع اشاره کنم که ما در سخت‌ترين گروه ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفته‌ايم. جوان‌ترين گروه و تيم ليگ قهرمانان آسيا نيز در اختيار ما است و اين موضوع را مي‌توان از بازيکناني که به تيم ملي دعوت شده‌اند هم متوجه شد.

خليليان به مقايسه تيم‌هاي گروه D ليگ قهرمانان آسيا با تيم سپاهان پرداخت و عنوان کرد: هزينه‌هايي که باشگاه سپاهان کرده با هزينه‌هايي که تيم‌هاي همگروه ما کرده‌اند کاملاً متفاوت است. اطلاعاتي که من در قطر گرفتم اين بود که بيش از 20 ميليون دلار فقط هزينه بازيکنان السد شده و اين تيم بازيکناني چون تاباتا و رائول را دارد که فوق ستاره محسوب مي‌شوند. اين موضوع نشان مي‌دهد که حريفان ما در اين گروه بسيار قدرتمند هستند و کارمان سخت است.

وي ادامه داد: بايد در 2 بازي آينده نتيجه بگيريم چرا که در خانه خودمان بازي مي‌کنيم و بازيکنان هم براي جبران نتيجه‌اي که برابر السد کسب کرديم مصمم هستند. به گرفتن نتيجه در 2 بازي آينده اميدواريم و پتانسيل اين را داريم که در خانه 6 امتياز بگيريم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه اين باشگاه با توجه به نتايج سپاهان در ليگ برتر و شکست برابر السد اولتيماتومي به کرانچار داده است يا نه، به تسنيم گفت: شخصيت و ظرفيت باشگاه سپاهان اينگونه نيست که بخواهد با يک نتيجه اولتيماتومي به سرمربي تيم بدهد. نبايد تشکل و کار گروهي‌مان را از دست بدهيم و همانطور که نتيجه ديدار با السد براي بازيکنان يک تجربه گران بها بود، براي سرمربي، کادر فني و باشگاه هم يک تجربه گرانقدر بود.

خليليان اضافه کرد: از انديشه‌هاي موجود در تيم استفاده مي‌کنيم و کرانچار هم به ما برنامه داده و تا پايان ليگ به باشگاه تعهداتي دارد. هيچ اولتيماتومي به کرانچار نداده‌ايم و بايد بيشتر کار کنيم تا در ديدارهاي آينده ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا بالاتر بياييم.

وي درباره عدم دعوت از چند بازيکن ملي‌پوش سپاهان و دعوت شدن علي کريمي بازيکن جوان زردپوشان به اردوي جديد تيم ملي خاطرنشان کرد: اين تصميمي نبود که ما بگيريم و کادر فني تيم ملي تصميم گرفته کدام بازيکن به تيم ملي دعوت شود. به اين موضوع فکر نمي‌کنيم و سعي مي‌کنيم در اردوهاي بعدي تيم ملي بازيکنان بيشتري داشته باشيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان تصريح کرد: در حال حاضر بازي‌هاي پيش‌روي سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا مهم است و اميدوارم بتوانيم اين بازي‌ها را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

جمعه 1392/12/09 08:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن