تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805597230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات شايسته درباره حواشي اخير تنيس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توضيحات شايسته درباره حواشي اخير تنيس
رئيس فدراسيون تنيس گفت: ملي‌پوشان تنيس خودشان هم مي‌دانند اصولي را رعايت نکردند و به همين دليل تا اطلاع ثانوي حق حضور در هيچ مسابقه رسمي زير نظر فدراسيون را نخواهند داشت.

مجيد شايسته در خصوص برگزاري مراسم روز جهاني تنيس گفت:‌ اين مراسم روز پنجشنبه در تهران و در برج ميلاد برگزار شد و قرار است شبيه چنين برنامه‌اي نيز طي روزهاي آينده در اماکن تاريخي کشورمان برگزار شود. اين برنامه‌‌ از جمله برنامه‌هاي هدفمند و توسعه‌اي فدراسيون است که مي‌تواند در آينده‌اي نزديک باعث تحول اين رشته ورزشي در سطح کشور شود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در حال حاضر رقابت‌هاي تنيس فيوچرز در کيش توسط بخش خصوصي در حال برگزاري است که برگزاري چنين رقابتي مي‌تواند يک اتفاق خوب براي تنيس کشور محسوب شود. اميدوارم اين اتفاق در ساير رشته‌هاي ورزشي نيز رقم بخورد. در هفته اول اين رقابت‌ها حدود 70 تنيسور از 29 کشور حاضر بودند که اميدوارم طي دو هفته آينده و حتي سال‌هاي آينده باز هم شاهد حضور بازيکنان خوب خارجي در اين رقابت‌ها باشيم.

رئيس فدراسيون تنيس گفت: ملي‌پوشان جديد کار خود را آغاز کرده و در رقابت‌هاي فيوچرز نيز حضور دارند. با حضور احمدوند هم اردوها به زودي آغاز خواهد شد.

وي با اعلام ممنوع‌الفعاليتي ملي‌پوشان سابق تيم ملي که در رقابت‌هاي قهرماني آسيا تايلند حضور داشتند، گفت: عدم رعايت يکسري اصول که براي ما مهم است باعث شد تا براي دور جديد تمرينات تيم ملي اين تعداد دعوت نشوند، ضمن اينکه فعلا اين تعداد حق حضور در هيچ يک از مسابقات رسمي از جمله ليگ برتر و مسابقات فيوچرز را ندارند. اين مشکلات اخلاقي بوده و ربطي به مسائل فني ندارد. براي ما اخلاق به مسائل فني اولويت دارد.

شايسته با اشاره به اينکه نيازي به تشکيل کميته انضباطي نبود، گفت: فعلاً اجازه دهيد توضيح مبسوطي ارائه نشود، اينها خودشان هم مي‌دانند که اصولي را رعايت نکردند و تا اطلاع ثانوي حق حضور در هيچ مسابقه رسمي زير نظر فدراسيون را نخواهند داشت.

وي در مورد قهرماني البرز گاز در ليگ برتر و اعتراض پرسپوليسي‌ها به اين قهرماني و ربط به آن تباني گفت: اين مسائل در ورزش تنيس معنايي ندارد، البته پرسپوليس تيم بزرگي است و اين مسائل هم مي‌تواند طبيعي باشد. آنها انتظار قهرماني داشتند که به آن نرسيدند. با اين حال معتقدم که حرف‌هاي خوبي در اين بين زده نشد و اتفاقات خوبي نيافتاد.

شايسته تأکيد کرد: تنيس در دنيا به عنوان يک ورزش پاک شناخته مي‌شود، پس تباني و چنين مسائلي در آن جاي ندارد. با اين حساب از حضور پرسپوليسي‌ها در اين رشته پشيمان نيستيم و با توجه به اينکه اين تيم علاقمندان زيادي دارد، حضورشان نيز مي‌تواند در تنيس به توسعه اين رشته و جلب طرفداران بيشتر کمک کند، البته با رعايت اصولي که وجود دارد چون اين رشته با ساير رشته‌هاي ورزشي متفاوت است و مسائلي که عنوان شده است در آن هيچ جاي ندارد.

جمعه 1392/12/09 08:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن