تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802443001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات ماجدي درباره حرکت ليدرهاي استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توضيحات ماجدي درباره حرکت ليدرهاي استقلال
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: پوشيدن لباس رُفتگران توسط ليدرهاي استقلال نمادين بود و ربطي به اظهارات شخص خاصي نداشت.

ميرشاد ماجدي درباره شکست 4 بر 2 استقلال مقابل ملوان بندرانزلي اظهار داشت: چهارشنبه روز استقلال نبود. ملوان از شرايط ميزباني و آب‌وهوايي که به آن عادت داشت، استفاده کرد. ما نيز موقعيتي‌هايي براي گلزني داشتيم اما تبديل به گل نشدند.

به گزارش تسنيم، وي درباره اعتراض حنيف عمران‌زاده و هاشم بيک‌زاده به توپ‌جمع‌کن‌هاي ديدار ملوان - استقلال تصريح کرد: در لحظه‌اي که بيک‌زاده در حال اعتراض به توپ جمع‌کن بود با سليماني ناظر بازي در اين زمينه صحبت کردم و او نيز به توپ‌جمع‌کن‌ها تذکر داد. توپ‌جمع‌کن‌هاي ورزشگاه آزادي حرفه‌اي هستند اما توپ جمع‌کن‌هاي ورزشگاه تختي انزلي توجيه نبودند.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص شعارهاي هواداران طرفداران تيم ملوان بندرانزلي عليه برخي از بازيکنان اين تيم از جمله پژمان نوري خاطرنشان کرد: ما در اين ديدار ناسزا شنيديم و بازي را باختيم اما اخلاق را نباختيم. جالب است که پژمان نوري از دقيقه يک تا 90 ناسزا مي‌شنود و انتظار دارد که براي گرفتن جايزه بازيکن اخلاق حضور يابد. نوري از شعارهاي هواداران ملوان ناراحت بود در حالي که اين بازيکن کاپيتان ملوان بوده و يکي از اسطوره‌هاي اين باشگاه به حساب مي‌آيد.

ماجدي در ادامه افزود: وقتي نوري که بازيکن شهر انزلي بوده اين همه شعار عليه‌اش سرداده شد، ديگر بازيکنان جاي خود را دارند. براي اتفاقاتي که در ورزشگاه تختي انزلي رخ داد متاسفيم اما خوشحاليم که بازيکنان استقلال اخلاق را نباختند.

وي در مورد واکنش مهدي رحمتي به شعارهاي هواداران ملوان گفت: رحمتي در حال بستن فتق‌بند خود بود و اين موضوع ارتباطي به شعارهاي تماشاگران نداشت.

سرپرست تيم فوتبال استقلال اضافه کرد: چطور هواداران ملوان از اين حرکت ناراحت شدند اما هيچ چيزي درباره شعارهايي که سر مي‌دادند نگفتند؟! هواداران ملوان عکس‌هاي رحمتي را منتشر کرده و مدعي‌اند به آنها توهين شده است،‌ آنهم در شرايطي که دروازه‌بان ما در حال بستن فتق‌بند خود بود. به نظرم اين کار فرار از اشتباهات آنها است.

ماجدي ادامه داد: خوشحاليم که اسماعيل حسن‌زاده (رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال) در ورزشگاه حضور داشت و حتماً شعارها را شنيده است. خودم به ناظر بازي گفتم که آيا اين شعارها را مي‌شنويد که ايشان پاسخ داد، اين موضوع را گزارش خواهند کرد. در دقيقه يک بازي از سوي هواداران ما عليه علي دايي شعار سر داده شد که من مانع از ادامه اين کار شدم اما در طول 90 دقيقه حتي يک نفر از باشگاه ملوان براي پايان توهين‌هاي تماشاگران حرکتي انجام نداد.

وي در خصوص پوشيدن لباس رُفتگري توسط ليدرهاي استقلال و اينکه گفته مي‌شود حرکت آنها در واکنش به اظهارات علي دايي سرمربي پرسپوليس بود، گفت: همه کساني که در کشور ما کار مي‌کنند داراي شخصيت هستند. اگر من را به عنوان سرپرست استقلال چند نفر مي‌شناسند دليل بر اين نمي‌شود که هر چيزي که دلم بخواهد بگويم.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: اين افراد (رُفتگران) زحمت مي‌کشند و نبايد کاري کنيم که شرمنده خانواده‌شان شوند. حرکت ليدرهاي استقلال نمادين بود و ربطي به اظهارات شخص خاصي نداشت. از طرف ديگر کار مايلي‌کهن هم قشنگ بود و اميدوارم اين زيبايي‌ها را ببينيم.

ماجدي در مورد حرف و حديث‌هاي به وجود آمده درباره شام خوردن امير قلعه‌نويي و اسکوچيچ عنوان کرد: مربيان بايد به يکديگر نزديک شوند و دوستي‌هاي خود را بيشتر کنند. متاسفم که راه ديگري مي‌رويم و اگر مقابل ملوان به برتري مي‌رسيديم چه حرف و حديث‌هايي که ايجاد نمي‌کردند.

جمعه 1392/12/02 11:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن