تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت الماس قزوین مقابل پتروشیمی بندر امام قهرمانانه تن به شکست داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور/
هفت الماس قزوین مقابل پتروشیمی بندر امام قهرمانانه تن به شکست داد
قزوین – خبرگزاری مهر : در هفته چهارم دور دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم هفت الماس قزوین مقابل تیم پتروشیمی بندر امام شکست خورد.



به گزارش خبرنگار مهر از هفته چهارم دور دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران عصر پنجشنبه تیم های هفت الماس قزوین و پتروشیمی بندر امام در سالن شهید بابایی قزوین و در مقابل دیدگان بیش از هزار تماشاگر پر شور قزوینی به دیدار هم رفتند که این بازی فوق العاده جذاب و مهیج در نهایت با حساب 116 بر 112 به سود تیم پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

در کوارتر اول این دیدار تیم هفت الماس از حریف خود بهتر ظاهر شد و با ارائه یک بازی خوب توانست 21 بر 13 حریف قدرتمند خود را شکست دهد. در کوارتر دوم این دیدار تیم پتروشیمی بازی بهتری را نسبت به هفت الماس قزوین از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 20 بر 9 حریف خود را شکست داد تا دو تیم با حساب 33 بر 30 به سود پتروشیمی بندر امام به رختکن بروند.

در کوارتر سوم این دیدار هم پتروشیمی بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و با حساب 21 بر 16 هفت الماس را شکست داد؛ اما در کوارتر چهارم هفت الماس باز هم توانست به بازی برگردد و با حساب 28 بر 20 پتروشیمی را شکست دهد تا این بازی در پایان وقت های قانونی خود با نتیجه 74 بر 74 مساوی به پایان برسد.

وقت اضافه اول این دیدار با حساب 6 بر 6 پایان یافت تا دو تیم به وقت اضافه دوم بروند، در وقت اضافه دوم هم دو تیم 11 بر 11 مساوی شدند تا این بازی مهیج به وقت سوم اضافه برسد.

در وقت اضافه سوم در حالی که بازیکنان هفت الماس با اختلاف 9 امتیاز از حریف نامدار خود پیش بودند؛اما در نهایت این وقت را با حساب 25 بر 21 به حریف قدرتمند خود واگذار کردند تا تیم پتروشیمی هم چنان بدون شکست باقی بماند.

پتروشیمی بندر امام با این برد هم چنان در صدر جدول گروه الف لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت و هفت الماس نیز هم چنان در رده چهارم جدول باقی ماند.

تیم هفت الماس قزوین در این بازی به شدت به داوری مسابقه اعتراض می کرد.

بازیکنان پتروشیمی بندر امام نیز که گمان می کردند بازی آسانی را پیش رو خواهند داشت پس از این دیدار نفسگیر سالن را ترک کردند و حاضر به مصاحبه با هیچ رسانه ای نشدند.

 

 


۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۰۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن