تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسی 53 میلیون دلار می گیرد تا کفش بپوشد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسی 53 میلیون دلار می گیرد تا کفش بپوشد
کد خبر: ۳۸۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۵ - 28 February 2014


با توجه به اینکه فصل 2014 – 2013 با برگزاری جام جهانی برزیل همزمان شده است پیش بینی می شود که مدل کفش های مسی در این فصل بیش از 2 میلیون جفت در سراسر دنیا بفروشد و در واقع رقم دقیق تر این تعداد دو میلیون دویست هزار جفت کفش است.


 همین چند روز پیش یعنی درست پیش از دیدار تیم های من سیتی و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بود که کمپانی آدیداس از کفش های جدید مسی رونمایی کرد؛ مدل F50 ای که با همکاری خود مسی در رنگ های مختلفی تهیه شد و در اختیار این بازیکن قرار گرفت. حالا پس از اینکه مسی این کفش ها را به پا کرده آژانس خبری Euromericas که کارش مارکتینگ ورزشی است در مطلبی فاش کرده مسی از پوشیدن این کفش های آدیداس بیش از52 میلیون دلار یعنی مبلغی معادل 45 میلیون یورو به جیب خواهد زد.


درآمد 38 میلیون یورویی از کفش


در این مطلب آمده که مسی قرارداد روشن و شفافی با این کمپانی آلمانی منعقد کرده که در آن آمده علاوه بر 8 میلیون یورویی که سالیانه این کمپانی به حساب این بازیکن واریز می کند حق فروش 8 درصد همه لوازمی که این بازیکن استفاده می کند و نمونه آن در بازار به فروش می رسد را هم دارد. بنابر نوشته Euromericas مدل کفش هایی که مسی به پا می کند به طور طبیعی در یک فصل 1.4 میلیون جفت در سراسر دنیا می فروشد.


دو میلیون کفش برای امسال


با توجه به اینکه فصل 2014 – 2013 با برگزاری جام جهانی برزیل همزمان شده است پیش بینی می شود که مدل کفش های مسی در این فصل بیش از 2 میلیون جفت در سراسر دنیا بفروشد و در واقع رقم دقیق تر این تعداد دو میلیون دویست هزار جفت کفش است. حالا با توجه به اینکه مدل جدید کفش های مسی به قیمت 300 دلار ( 215 یورو ) در نمایندگی ها به فروش می رسد این رقم برای سال 2014 660 میلیون دلار می شود. 8 درصد این رقم هم مبلغ 52.8 میلیون دلار می شود. به عبارتی مسی فقط به خاطر کفش هایی که این کمپانی می فروشد در یک سال 38 میلیون یورو به جیب می زند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن