تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803186249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان با تدبیر، بارقه امید را در دل مردم شکوفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان با تدبیر، بارقه امید را در دل مردم شکوفا کرد رشت - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری اظهار کرد: استاندار گیلان با تدبیر، بارقه امید را در دل مردم شکوفا کرد.


در نامه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری که نسخه ای از آن عصر چهارشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، با تقدیر از تلاش های محمدعلی نجفی استاندار گیلان آمده است : همانطوریکه مستحضرید بارش های باران و برف علی الخصوص در مناطق حاصلخیز و کشاورزی موجبات شادمانی و خوشحالی مردم و خاصه کشاورزان را فراهم می نماید که در چند ساله اخیر زمانیکه از حد متعارف آن خارج می شد، خسارت های شدیدی به صنایع و واحدهای مسکونی و محصولات کشاورزی وارد می کرد.
در ادامه این نامه افزوده شده: این خسارت ها بعضا ناشی از سوء مدیریت و بی تدبیری مدیران وقت بود و مردم استان گیلان خاطرات تلخ برف سال های 1383 و 1386 را نمی توانند از ذهن خود خارج نمایند جالب اینکه کماکان مدیران استان درگیر حل مشکلات واحدهای آسیب دیده از آن سال ها می باشند .
در این نامه اضافه شده: در بهمن سالجاری پس از یک خشکسالی طولانی و اخبار واصله از احتمال کسری آب کشاورزی در بهار سال آینده، خداوند نعمات خود را سرازیر کرد و بارش برف شروع شد و چهار روز بدون وقفه بارید و در خیلی از نقاط استان گیلان ارتفاع آن از دو متر بیشتر شد.
این نماینده مردم رشت در مجلس در نامه خود آورده است: اما آنچه که موجب شد این موقومه تقدیمتان گردد، مدیریت بی وقفه و شبانه روزی استاندار گیلان بود و ایشان حداقل چهار شبانه روز با بسیج کلیه امکانات اجازه نداد شیرینی و حلاوت این نعمت الهی خدای ناخواسته به کام مردم ولایت مدار گیلان به تلخی گراید .
جعفر زاده در نامه خود افزوده: عرض بنده این نیست که هیچ مشکلی بوجود نیامد بلکه آنچه قصد بیان آن را دارم این است که آقای نجفی با تدبیری که از خود بروز داد، بارقه امید را در دل مردم شکوفا کرد و نشان داد که دولت یازدهم مترصد کاهش مشکلات مردم بدون رفتار عوام فریبانه است.
این نماینده مجلس در نامه خود اضافه کرده است: گرچه برف اخیر نشان داد استان از حیث تجهیزات لجستیکی و ماشین آلات راهداری به شدت در تنگاست و حتی سیستم هواشناسی نتوانست این برف را با این شدت و حدت پیش بینی کند و عمده مشکل آن نبود تجهیزات پیشرفته بود که انشاءا... امید است که استان گیلان کما فی السابق مورد تفقد آن مقام عالی قرار گیرد.
وی در خاتمه نامه خود به رییس جمهوری گفته: گرچه حضور وزرای محترم در زمان بارش برف در استان اثر قابل توجهی در کاهش آلام مردم آسیب دیده داشت اما انتظار می رود در حوزه ترمیم واحدهای آسیب دیده صنعتی و محصولات باغی کشاورزی اقدام موثر انجام شود.
به گزارش ایرنا، برف در اوایل بهمن ماه گذشته با سه موج بارش سنگین، سراسر استان گیلان را فراگرفت و خسارات بسیاری به امکانات زیرساختی، کشاورزی و مسکونی وارد آورد.
در همین راستا ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در یکی از جلسات هیات دولت به دستگاه های اجرایی ماموریت داد خسارات وارده به دامداران، کشاورزان و مسکن مردم مناطق برف گرفته شمال کشور را برآورد کنند تا دولت برای تامین اعتبار و پرداخت آن اقدام کند.
معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری نیز موظف شد اعتبارات مورد نیاز را برای جبران خسارت های ناشی از بارش سنگین برف در های گیلان و مازندران تامین کند.ک/1
516/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن