تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802795645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختر جوان موتورسوار در کیف‌قاپی‌های زنجیره‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



دختر جوان موتورسوار در کیف‌قاپی‌های زنجیره‌ای
پلیس وقتی توانست موتورسوار حرفه‌ای را در کیف‌قاپی‌های زنجیره‌ای ردیابی کند خود را در برابر معمای پیچیده‌ای دید.




 
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، سال‌ها بود که پدر و مادرش از هم جدا شده بودند و هر هفته خانه یکی از آنها می‌‌رفت اما رفتارهای سرد خانواده‌اش دیگر برایش سخت شده بود.
پدرش با زن دیگری ازدواج کرده بود و مادرش نیز یا سرکار می‌رفت یا در جمع دوستانش خوش‌ می‌گذراند؛ محبوبه که تنهای تنها بود و تنها نام خانواده را به دوش می‌کشید در پارک روی صندلی نشسته بود تا این‌که پسری غریبه به سمتش آمد و توانست با چرب زبانی در کنار دختر جوان روی صندلی بنشیند.
پسر جوان با کلی شیطنت و چرب‌زبانی توانست تبسم را روی لب‌های محبوبه بیاورد و همین کافی بود تا دختر جوان با وی آشنا شود.
ملاقات‌ها در پارک هر روز تکرار می‌شد و دختر تنها که کسی را نداشت خیلی زود به مهران وابسته شد اما نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است.
مهران که یکی از خرده موادفروشان غرب پایتخت است، دختر جوان را با چرب‌زبانی راضی کرد تا با هم شیشه بکشند. محبوبه می‌ترسید اما برای فرار از تنهایی شروع به کشیدن شیشه کرد و پس از مدتی خود را آلوده به شیشه دید و تفریحش به اعتیاد تبدیل شده بود.
محبوبه که علاقه به موتورسواری داشت خیلی زود به کمک مهران موتورسواری را یاد گرفت و شب‌ها خیابان‌های خلوت پایتخت را پیست مانورهای خطرناک خود کرد.
پس از مدتی مهران که در پارک در حال فروش مواد بود از سوی ماموران دستگیر شد و دختر جوان دوباره تنها ماند.
محبوبه که همدمش مواد شده بود هزینه اعتیادش روز به روز بیشتر شد و با بهانه‌های مختلف از پدر و مادرش پول می‌گرفت و نمی‌خواست که خانواده‌اش از اعتیادش باخبر شوند و به دنبال چاره‌ای بود تا بتواند خودش پول به دست بیاورد.
بیشتر وقتش را در پارک می‌گذراند و به دنبال راه حل بود. روی صندلی نشسته بود که ناگهان جوان موتورسواری با سرعت از کنار زنی رد شد و در یک چشم به هم زدن کیف وی را قاپید.
همین کافی بود تا دختر شیشه‌ای با دیدن این صحنه مسیر دیگری برای زندگی‌اش طراحی کند.
کیف‌قاپی‌های دزد مرموز
چندی پیش زن جوانی با چهره‌ای آشفته نزد پلیس رفت و به ماموران گفت: برای گرفتن پول به بانک رفته بودم که بعد از خارج شدن وقتی وارد کوچه‌ای خلوت شدم ناگهان موتورسواری را کنار خودم دیدم و در یک چشم به هم زدن کیفم را قاپید و با سرعت پا به فرار گذاشت.
وی افزود: کیف‌قاپ موتورسوار لاغراندام بود و کلاه کاسکت به سر داشت و آن‌قدر شوکه شده بودم که نتوانستم شماره پلاک موتورش را یادداشت کنم.با ادعای این زن تجسس‌ها برای ردیابی کیف‌قاپ تک‌رو کلید زده شد و ماموران در این مرحله پی بردند که طعمه‌های دیگری در دام این سرقت‌ها گرفتار شده‌اند.
ماموران در گام جدید، طعمه‌ها را تحت بازجویی قرار دادند که یکی از زنان سرنخ جدیدی در اختیار ماموران قرار داد.
این زن به ماموران گفت: بعد از سرقت از مردم کمک خواستم اما دزد موتورسوار با سرعت فرار کرد و تنها یکی از شاهدان این سناریو توانسته بود شماره پلاک موتور را یادداشت کند.
در گام بعدی شماره پلاک موتور تحت بررسی قرار گرفت و مشخص شد موتور متعلق به مردی 35ساله است که در غرب پایتخت زندگی می‌کند.
این مرد وقتی ماموران را پیش روی خود دید، متعجب شد و ادعا کرد که هیچ نقشی در سرقت‌ها ندارد و هر روز صبح تا عصر در محل کارش است.
ماموران که در بازجویی از طعمه‌ها شنیده بودند که دزد تک‌رو لاغراندام است وقتی مرد 35ساله را که چاق بود، دیدند شوکه شدند و جالب این‌که موتوری که دزد تک‌رو با آن دست به کیف‌قاپی می‌زد نیز در پارکینگ خانه این مرد پارک شده بود.
صاحب موتور در ادعاهایش به ماموران گفت: قبلا با موتور هوندا سرکار می‌رفتم اما بعد از مدتی وقتی موتور پورسار خریدم دیگر با آن به بازار می‌روم و نمی‌دانم چه کسی سوار بر موتور دست به دزدی زده است.
این در حالی بود که تجسس‌ها نشان می‌داد این مرد تنها یک دختر دارد که لاغر‌اندام است و زمانی‌که ماموران را دید رفتارهای مرموزانه‌ای از خود نشان ‌داد. پلیس فرضیه جدیدی را پیش‌روی خود قرار داد و احتمال داد که سرقت‌ها از سوی دختر لاغراندام صورت گرفته است و برای این‌که سرنخی به دست بیاورد، چند روزی جلوی خانه محبوبه به کمین نشستند.
ساعت 8 صبح 10 آبان‌ماه سال‌جاری پدر محبوبه سوار بر موتور پورسار از خانه خارج شد و درحالی‌که ماموران به کمین نشسته بودند با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.
جوان لاغر‌اندامی سوار بر موتور هوندا و درحالی‌که کلاه موتورسواری به سر داشت از خانه خارج شد و ماموران خیلی زود و قبل از این‌که موتورسوار پا به فرار بگذارد وی را به محاصره خود درآوردند و زمانی‌که کلاه را از سر وی بیرون کشیدند محبوبه را که لباس پسرانه به تن داشت، پیش روی خود دیدند.
محبوبه که فکر نمی‌کرد نقشه‌اش فاش شود دیگر راهی جز اعتراف پیش‌روی خود نمی‌دید و در اعترافاتش گفت: شیشه‌ای هستم و برای تامین مخارج اعتیادم به پول نیاز دارم به همین خاطر وقتی مهران که موادم را تامین می‌کرد، دستگیر شد تصمیم گرفتم دست به دزدی و کیف‌قاپی بزنم.
وی افزود: فکر نمی‌کردم دستگیر شوم چون لباس پسرانه به تن می‌کردم و کسی شک نمی‌کرد که این سرقت‌ها توسط من صورت گرفته باشد.
بنا بر این گزارش، محبوبه برای شناسایی دیگر طعمه‌هایش در اختیار ماموران قرار گرفته است. 2008




۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۱۹:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن