تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816607610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم مقالات دانشگاهی و صنعتی در سمپوزیوم فولاد به موازات یکدیگر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان
سهم مقالات دانشگاهی و صنعتی در سمپوزیوم فولاد به موازات یکدیگر است
بندرعباس -خبرگزاری مهر: دبیر علمی سمپوزیوم فولاد 92 گفت: سهم مقالات دانشگاهی و صنعتی وارده به سمپوزیوم فولاد 92 به موازات یکدیگر است.



به گزارش خبرنگار مهر، پیمان بهجتی پورناکی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: توزیع مقالات علمی در سمپوزیوم فولاد 92 برخلاف ادوار گذشته که سهم دانشگاهیان بیشتر بوده به صورت تقریبی یکسان است. وی اضافه کرد: سهم دانشگاهیان از مقالات وارده 40 درصد، بخش صنعت 36 درصد و مشترک بین صنعت و دانشگاه 24 درصد است. دبیر علمی سمپوزیوم فولاد 92 ضمن اشاره به رشد کمی و کیفی مقالات وارده به دبیرخانه علمی سمپوزیوم گفت: با گذشت چندین دوره از سمپوزیوم فولاد و آهن این سمپوزیوم به رسالت علمی آن که همانا پویایی در صنعت فولاد  است نزدیک می شود. دکتر بهجتی پورناکی یادآور شد: پس از اعلام فراخوان و ارزیابی چکیده مقالات، نوشتار از لحاظ محتوای مورد بازبینی گرفت. وی با بیان این موضوع که 224 مقاله پذیرش نهایی شد اضافه کرد : مقالات پذیرفته شده در زمینه های تولید آهن و فولاد، متالوژی فیزیکی و عملیات حرارتی، متالوژی سطح و پوشش، خورگی و متالوژی مکانیکی و شکل دهی، مدیریت محیط زیست و نوآوری در تولید بوده است. دبیر علمی سمپوزیوم فولاد 92 با بیان اینکه تیم داوری مقالات از میان اساتید دانشگاه و خبرنگاران صنعتی انتخاب شده بودند، اظهارداشت: 3 داور مستقل مقالات وارده را ارزیابی واز آن میان مقالاتی که امتیاز بالایی داشت، از نظر علمی و نگارشی ویرایش نهائی شد. دکتر بهجتی پورناکی از نکات برجسته بخش علمی سمپوزیوم 92 را کیفیت علمی و کاربردی بودن مقالات عنوان کرد و گفت: مقالات وارده از منظر استانداردهای بین المللی و برندهای علمی در سطح مطلوب و بالائی قرار داشت. وی رشد مقالات در حوزه های محیط زیست ، آشنایی با مدیریت سیستم و اجرای آن و توجه به نوآوری و روش های تجهیز سیستم و بومی سازی در حد بالائی ارزیابی کرد و افزود: این امر نشان دهنده عزم راسخ فولادسازان و دانشگاهیان در بومی سازی فناوری نوین فولاد و انتقال آن به داخل کشور است. دبیر علمی سمپوزیوم فولاد 92 توجه به محورهای زیست محیطی را یکی از شاخصه های مقالات وارده ذکر کرد و افزود: افزایش تولیدات صنعتی به طور طبیعی تبعات مخرب و منفی را به دنبال خواهد داشت که باید تحت کنترل قرار گیرد. وی اضافه کرد: خروج گازهای صنعتی، قراضه ها، پساب و سرباره های صنعتی از عواملی تهدیدی زیست محیطی است که می توان خطر بازگشت به چرخه تولید و کاهش مصرف انرژی را به  کمترین حد خود رساند. دکتر بهجتی پورناکی توجه به فولادهای نوین را از دیگر شاخصه های مقالات علمی این دروه دانست و گفت: کاهش هزینه های تولید و کاستن از تبعات مخرب زیستی می تواند چشم انداز نوینی از صنعت فولاد ترسیم کند.    


۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن