تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802522989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمپوزیوم فولاد نظر سرمایه گذاران صنعت فولاد برای سرمایه گذاری درهرمزگان را جلب می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سمپوزیوم فولاد نظر سرمایه گذاران صنعت فولاد برای سرمایه گذاری درهرمزگان را جلب می کند بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: برگزاری سمپوزیوم فولاد موجب جلب نظر سرمایه گذاران صنعت فولاد برای سرمایه گذاری در استان می شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا بنی اسدی رادˈ سه شنبه با اشاره به نقش برگزاری سمپوزیم فولاد در هرمزگان و تاثیرآن بر صنایع استان افزود: سمپوزیم فولاد هر سال با هدف برقراری ارتباط میان تمامی محققان و دست اندرکاران صنعت فولاد کشور وارایه آخرین دستآوردهای پژوهشی در صنعت فولاد برگزار می شود.
وی توجه تولیدکنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه و مصرف کنندگان محصولات فولادی، صنایع بالا دستی و پایین دستی را به این دست برنامه ها بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: برگزاری این مهم در هرمزگان موجب خواهد شد که نگاه صنایع کشور به هرمزگان به عنوان قطب صنعتی آینده کشور معطوف شود و جاذبه  های بی بدیل صنعتی و مزیت های رقابتی در این استان به مدیران ارشد و کارشناسان صنایع معرفی نماید.
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، برگزاری سمپوزیوم فولاد را موجب گرایش فعالان حوزه صنعت به فعالیت و سرمایه گذاری بیشتر در این منطقه دانست و گفت: صنایع استان نیز با افزایش فعالیت و سرمایه گذاری بازار رو به رشدی را پیش روی خواهند داشت که موجب شکوفایی استان را فراهم خواهد کرد.
بنی اسدی راد، ارائه پژوهش ها و کارهای علمی در این سمپوزیوم را موجب توسعه صنایع استان دانست و یادآورشد: با توجه به تقاضای موجود برای تولید فولاد این صنعت همچنان تمایل به سرمایه گذاری در این صنعت نرخ بالایی دارد.
این فعال حوزه صنعت در استان هرمزگان تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با دارا بودن مزیت هایی مانند دسترسی به آبهای آزاد، دسترسی به راه آهن سراسری و منابع عظیم آب که از عوامل مهم در تولید فولاد به شمار می رود و همچنین نزدیکی به معادن سنگ آهن از آن ظرفیت هایی برخوردار است که می  تواند نیازهای این صنعت را برای تبدیل شدن هرمزگان به قطب صنعت فولاد کشور تامین کند.
وی تحقق این امر را با ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این منطقه و افزایش مشوق ها برای آنان و همچنین توسعه زیرساختها در منطقه ویژه و شهر بندرعباس دانست و افزود: استقرار صنایع فولاد در هرمزگان تاکنون به سهم خود موجب رشد اقتصادی و شکوفایی این استان شده و در این مدت اشتغالزایی بالایی را در پی داشته است.
بنی اسدی راد، افزایش گردش مالی و اشتغال بیشتر در منطقه را سبب رونق اقتصادی در ابعاد دیگری چون صنعت ساختمان، افزایش شرکت های خدماتی و توسعه خدمات حمل و نقلی دانست و افزود: چشم انداز ایجاد و توسعه صنایع پایین دستی صنعت فولاد در این استان مثبت بوده که توسعه و احداث این صنایع خود باعث ترغیب به توسعه صنعت فولادسازی، توجیه پذیری بیشتر برای سرمایه گذاری در این صنعت و ایجاد صنایع بالادستی و تولید فولادهای خاص خواهد شد.
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ضمن اشاره به بهره برداری از طرح تولید فولادسازی در آینده نزدیک این مجموعه را به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرفته در تولید فولاد برشمرد و افزود: با بهره برداری از این مجموعه بزرگ صنعتی تاثیرات مثبتی بر صنایع بالادستی و پایین دستی به وجود خواهد آمد.
وی گفت: از این جهت که تمامی ذی نفعان و دست اندرکاران صنعت فولاد در این سمپوزیم حاضر هستند، عرصه ای برای آشنایی بیشتر آنها با تولیدکنندگان فولاد، آشنایی با ظرفیت های منطقه و پایه ریزی همکاری های آینده از جمله مزیت های غیر قابل انکار این سمپوزیوم خواهد بود که در نهایت منجر به رشد و شکوفایی صنعت فولاد در هرمزگان خواهدشد.
سمپوزیوم فولاد درهرمزگان از امروز ششم اسفندماه در بندرعباس درحال برگزاری است و تا فردا ادامه دارد. ک/3
7195/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن