تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802978382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از دو هزار واحد صنعتي در استان فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۲۲ب.ظ)
رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم: بيش از دو هزار واحد صنعتي در استان فعال است رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم گفت: دو هزار و ۷۴۱ واحد صنعتي در استان قم فعال مي باشد که توانسته زمينه اشتغال چهل و نه هزارو ۸۷۴ نفر را فراهم سازد.
به گزارش خبرگزاري موج، يونس عالي پور با اشاره به عملکرد سازمان صنعت و معدن در سال جاري گفت: در سال 92 اين سازمان توانسته است دستاوردهاي خوبي را در زمينه هاي مختلف صنعتي در قم بدست آورد.
وي افزود: در حوزه صنعت دو هزار 741 واحد صنعتي در استان قم فعال مي باشد که توانسته زمينه اشتغال چهل و نه هزارو 874 نفر را فراهم سازد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در همين راستا هزار و 770 طرح صنعتي از پايه صفر تا 99 درصد پيشرفت فيزيکي داشته که از اين تعداد 243 طرح داراي پيشرفت بالاي 60 درصد ، 649 طرح بالاي 20 درصد، 535 طرح بالاي 40 درصد و 144 طرح بالاي 80 درصد در استان قم در حال اجرا مي باشد .
عالي پور با بيان اينکه با راه اندازي اين طرح ها 45هزار نفر اشتغال صنعتي ديگر در استان قم يجاد مي‌شود تصريح کرد: در حوزه تسهيلات صندوق توسعه عملکرد نيز طي سالهاي 91 و 92 رتبه پنجم را در زمينه پرداخت تسهيلات در استان قم داشته ايم.
وي با اشاره به برپايي نمايشگاه بهاره در استان قم گفت: اين نمايشگاه با هدف تنظيم بازار از هشتم اسفندماه جاري در خيابان خاکفرج محل دائمي نمايشگاه‌هاي استان قم آغاز به کار خواهد کرد.
وي با بيان اينکه نمايشگاه پوشاک بهاره تا 16 اسفندماه جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي استان قم ادامه دارد، تصريح کرد: اين نمايشگاه از ساعت 10 صبح تا 9 شب ميزبان مردم است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاري نمايشگاه اختصاصي مواد غذايي در همين محل از 18 تا 26 اسفندماه خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه آجيل، شيريني و خشکبار و مواد غذايي عرضه خواهد شد.
عالي پور با اشاره به برپايي نمايشگاه بهاره براي سومين سال در منطقه پرديسان تصريح کرد: اين نمايشگاه همچنين از 18 تا 26 اسفندماه با عرضه کيف، کفش، خوراک و پوشاک برگزار مي‌شود.
وي از آمادگي سازمان صنعت، معدن و تجارت براي عرضه ميوه شب عيد به صورت يارانه‌اي خبر داد و گفت: در سردخانه‌ها ميوه توليد داخلي تهيه شده و هيچ کمبودي براي عرضه ميوه در اين ايام نداريم.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم همچنين از تامين اقلام غذايي و نگه‌داري آن‌ها در انبارهاي اين سازمان خبر داد و افزود: نگراني در اين زمينه وجود ندارد و عرضه ميوه از 25 اسفندماه تا 15 فروردين‌ماه ادامه خواهد داشت.
عالي پور بازرسي‌هاي جدي در عرضه کالا، خدمات و ... از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت را مورد توجه قرار داد و گفت: براي تنظيم بازار و پيشگيري از هرگونه تخلف، طرح بازرسي ويژه شب عيد از روز نخست اسفندماه ‌جاري آغاز شده و تا 15 فروردين‌ماه سال جديد ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن